הוכרז: Logitech MX Anywhere 3 – עכבר קומפקטי לשימוש בכל מקום ובכל מצב

עכבר Logitech MX Anywhere 3 (מקור לוג’יטק)

חברת לוג’יטק (Logitech), אחת מיצרניות הציוד ההיקפי המוכרות ביותר, הכריזה על עכבר ה-Logitech MX Anywhere 3, התוספת החדשה ביותר של החברה לסדרת ה-MX, שתהיה זמינה בגרסה יעודית ל-PC ול-Mac, תכלול את גלגלת ה-MagSpeed המאפשרת מעבר מהיר של עד 1000 שורות בשניה ותגיע בעיצוב קופמקטי ונוח למשתמשים בדרכים בכל מצב ועל כל משטח.

עכבר ה-MX Anywhere 3 החדש של לוג’יטק מחליף את דגם ה-MX Anywhere 2 הוותיק מ-2015, כשהוא מגיע כ”אח הקטן” של עכבר ה-MX Master 3 שאף נסקר באתר. העכבר החדש מגיע בעיצוב קומפקטי ונוח יותר לנשיאה, בתצורה סימטרית למשתמשים ימניים ושמאליים, כאשר הוא משלב את גלגלת ה-MagSpeed הייחודית של החברה לתנועה מהירה במיוחד ודיוק גבוה.

העכבר החדש מגיע עם חיישן ה-Darkfield של לוג’יטק, המאפשר לו לעבוד על כמעט כל משטח, עם דיוק של עד 4000DPI. בנוסף, ניתן יהיה למצוא בעכבר 6 כפתורים הניתנים לתכנות דרך התוכנה היעודית של החברה, שתגיע עם אפשרויות שליטה חדשות המתאימות לתקופה הנוכחית, עם שליטה יעודית לאפליקציות ה-Zoom, Microsoft Teams ועוד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

עכבר Logitech MX Anywhere 3 (מקור לוג’יטק)

ה-MX Anywhere 3 יאפשר חיבור של עד 3 מכשירים בו זמנית באמצעות חיבור ה-Bluetooth, מתאם ה-Unifying של החברה או חיבור USB-C חוטי המשמש גם לטעינה שלו, כאשר סוללת ה-500mAh המובנית מספיקה לעד 70 ימי שימוש עם תמיכה בטעינה מהירה המספיקה ל-3 שעות שימוש בטעינה של דקה בלבד.

עכבר ה-Logitech MX Anywhere 3 בגרסת ה-PC וה-MAC יהיה זמין למכירה בישראל במהלך חודש אוקטובר במחיר של 379 ש”ח, כאשר יהיה ניתן למצוא אותו בצבע אפור (Pale Gray), שחור (Graphite) וורוד (Rose).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים