אמזון חושפת טריילר ל-Invincible, סדרת האנימציה של יוצר המתים המהלכים

אמזון שיחררה את הטריילר הראשון לסדרת האנימציה החדשה למבוגרים, Invincible, מאת רוברט קירקמן – יוצר הקומיקס “המתים המהלכים” ואחד ממפיקי סדרת הטלוויזיה שלה. הסדרה מספרת את סיפורו של מארק גרייסון, נער בן 17 אשר אביו הוא גיבור העל החזק ביותר בעולם. כאשר הוא מתחיל לפתח כוחות על משלו, הוא מבין כי המורשת של אביו, אומני-מן, אינה הירואית כפי שהוא מציג אותה.

הסדרה עוסקת בעיקר בהתבגרות, כאשר מארק חווה אותה בצורה שונה משאר הנערים. בטריילר, אביו מבהיר לו כי כל הנערים בגילו חושבים שהם בלתי מנוצחים, אך מארק הוא היחיד שבאמת כזה. כנהוג בסדרות נוער, כוחות העל שמפתח מארק, ביניהם חוזק, מהירות, ריפוי ותעופה, הינם מטאפורות לשינויים וקשיי התמודדות עם גיל ההתבגרות.

את הסדרה מפיקים סת’ רוגן ואוון גולדברג, המפיקים לאמזון גם סדרת גיבורי על אחרת, “הבנים”. בדומה ל”הבנים”, נראה כי גם Invincible בוחרת להתעמת עם האלימות של עולם גיבורי העל ולא בורחת מהצגת קרבות מדממים, הנראים לעיתים רחוקות בסדרות אנימציה מסוג זה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לסדרה קאסט מדבבים מרשים. את הנער מארק מדבב סטיבן יואן (“המתים המהלכים”) ואת אביו הגיבור ידבב זוכה האוסקר ג’יי.קיי סימונס (“ויפלאש”). אליהם יצטרפו גם סנדרה או (“להרוג את איב”), גיליאן ג’ייקובס (“קומיוניטי”), מארק האמיל (“מלחמת הכוכבים: אחרוני הג’דיי”), זאזי ביטס (“דדפול 2”), אנדרו רנלס (“בנות”), וולטון גוגינס (“שמונת השנואים”), מיי וויטמן (“סקוט פילגרים נגד העולם”), כריס דיאמנטופולוס (“עמק הסיליקון”) ואף מפיק הסדרה – סת’ רוגן.

הקומיקס עליו מבוססת הסדרה רץ במשך 15 שנה, והתפרסם על גבי 144 גיליונות, מה שהופך אותו לרחב יריעה אפילו יותר מ”המתים המהלכים” של קירקמן.

הסדרה צפויה לעלות באמזון בשנה הבאה (2021).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים