הדלפה: כך יראו ה-Galaxy Buds Pro – הדור הבא של אוזניות ה-TWS מבית סמסונג

אוזניות ה-Galaxy Buds Pro (מקור Voice)

חברת סמסונג (Samsung) צפויה להשיק יחד עם מכשירי סדרת ה-Galaxy S21 גם את הדור הבא של אוזניות ה-Buds האלחוטיות שצפויות להגיע תחת השם Galaxy Buds Pro. הדלפה חדשה המגיעה מהמדליף המוכר Evan Blass מספקת לנו תמונה ראשונה של האוזניות החדשות, שצפויות להגיע בעיצוב עגול ודומה יותר לעיצוב ה-Buds המקוריות של סמסונג.

השקת אוזניות Buds אלחוטיות באמת (TWS) חדשות הפכה להיות “מסורת” קבועה של סמסונג עם הכרזה על מכשירי דגל חדשים, מה שהופך את ההשקה הקרובה של אוזניות Galaxy Buds Pro יחד עם סדרת ה-Galaxy S21 לצפויה במיוחד. לפי התמונות המודלפות החדשות, אוזניות ה-Buds Pro זונחות את קו העיצוב החדש של ה-Buds Live אותן גם סקרנו באתר, וחוזרות לעיצוב העגול יותר של אוזניות ה-Buds המקוריות וגרסת ה-+Buds שלהן.

בהתבסס על הידוע לנו כרגע, אוזניות ה-Buds Pro החדשות יגיעו באיכות שמע משופרת, ובדומה לדגם ה-Buds Live, גם עם סינון רעשים אקטיבי ANC (ר”ת Active Noise Cancellation) מובנה, שעבר שיפור למצב ה-Ambient, המאפשר לשמוע את הסביבה החיצונית ללא צורך בהסרת האוזניות. בנוסף, הן צפויות להגיע עם סוללה מוגדלת במארז הטעינה של 500mAh לעומת 472mAh בדגם ה-Live הקודם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אוזניות ה-Galaxy Buds Pro (מקור Voice)

אוזניות ה-Galaxy Buds Pro החדשות צפויות להיות מוכרזות במהלך חודש ינואר הקרוב יחד עם סדרת מכשירי ה-Galaxy S21.

עיצוב ה-Buds Pro החדש מראה כי סמסונג החליטה לוותר על העיצוב הלא שגרתי של דגם ה-Live לטובת מראה עגול וסטנדרטי יותר, כאשר השאלה הגדולה כרגע מגיעה בעיקר בתחום המחיר הצפוי של הדגם החדש, דבר אותו נוכל לגלות עם השקת סדרת ה-Galaxy S21.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים