רשמי: הונור תכריז על ה-Honor V40 ב-22 בינואר

Honor V40 5G (תמונה: weibo) Honor V40 5G (תמונה: weibo)

כחודשיים לאחר שנמכרה באופן רשמי לקבוצה של 30 סוחרים שהתאגדו תחת חברת Shenzhen Zhixin New Information Technology, המותג הונור שהפך כעת עצמאי צפוי להכריז על המכשיר הראשון מתוצרתו במסגרת החדשה, וזה יהיה ה-Honor V40. המכשיר המוזכר צפוי להגיע עם עיצוב מרענן שכבר נחשף על ידי החברה ועם מערכת שבבים מבית מדיה-טק.

על פי הנתונים שנחשפו, המכשיר צפוי להגיע עם מסך בגודל 6.72 אינץ׳ בחזיתו, עם פאנל מסוג OLED ובקצב רענון של 120 הרץ. המסך יגיע בתצורה מקומרת, כשבחלקו העליון והשמאלי נמצא חור מצלמה בצורת גלולה הכולל בתוכו זוג מצלמות סלפי. בנוסף, המסך צפוי להיות ממותג תחת השם Super-Sensing Screen ולהציע תמיכה בהצגה של מיליארד צבעים.

Honor V40 5G (תמונה: weibo)
Honor V40 5G (תמונה: weibo)

מתחת למכסה המנוע עתידה לרוץ מערכת השבבים Dimensity 1000 Plus מבית מדיה-טק, אשר מגיעה עם מעבד בעל ארבע ליבות Cortex-A77 חזקות וארבע ליבות Cortex-A55 חסכוניות, יחד עם ליבת Mali-G77 MC9 הגרפית. יחד איתה, נמצא את טכנולוגיית ה-GPU Turbo X אשר צפויה לשמש את המכשיר להאצת הביצועים במגוון משחקים. בגזרת הזיכרון, אנחנו יודעים כי המכשיר עתיד לכלול 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מערך הצילום האחורי של המכשיר משחק תפקיד מרכזי בעיצובו הכללי, וזה צפוי להציע חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל, חיישן משני לצילום בזווית רחבה ברזולוציה של 8 מגה פיקסל וזוג חיישני 2 מגה פיקסל לפוקוס מהיר יותר ולצילום מאקרו. כמו כן, הסוללה הנמצאת מאחורי הקלעים תתמוך בטעינה מהירה בהספק של 66 וואט באופן חוטי ובהספק של 55 וואט באופן אלחוטי.

על פי ההדלפות, מחירו של המכשיר יעמוד על כ-615 דולרים לגרסת ה-8/128 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים