טסלה משקיעה 1.5 מיליארד דולר בביטקוין והמטבע מזנק

ביטקוין תמונה: MichaelWuensch / CC0 Pixabay

אחרי לא מעט ציוצים של אילון מאסק (Elon Musk), מנכ”ל טסלה (Tesla), בנושא מטבעות קריפטוגרפיים, חברת טסלה מכריזה רשמית על השקעת ענק במטבע הביטקוין (Bitcoin) עם רכישת מטבעות ביטקוין בשווי של 1.5 מיליארד דולר, רכישה שאף הקפיצה את ערך המטבע למעל 43 אלף דולר.

ההשקעה החדשה של טסלה נחשפה בדיווח חדש של החברה ל-SEC (ר”ת Securities and Exchange Commission) הוועדה לניירות ערך ולבורסות של ארה”ב. לפי הדיווח, טסלה השקיעה 1.5 מיליארד דולר ברכישת מטבעות ביטקוין במהלך חודש ינואר כחלק מתוכנית ההשקעות של החברה, כאשר בנוסף לכך הדיווח חשף כי החברה מתכננת להתחיל לקבל תשלומים בביטקוין עבור רכישת רכביה בעתיד הקרוב.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מאסק נחשב מזה תקופה ארוכה כתומך במטבעות קריפטוגרפיים דוגמת ביטקוין, כאשר הוא אף צייץ כי כלכלת העתיד של מאדים, אותה מאסק מעוניין ליישב בעתיד, תהיה מבוססת על מטבעות קריפטו. השקעה של 1.5 מיליארד דולר במטבע קריפטו כמו ביטקוין על ידי חברת טסלה צפויה לחזק את מעמד המטבעות הקריפטוגרפיים בשוק ואת מטבע הביטקוין בפרט, כאשר הדבר המפתיע היחיד ברכישה החדשה של החברה היא העובדה כי מדובר על מטבע הביטקוין ולא דוגקוין (Dogecoin) עליו צייץ מאסק החודש וגרם על ידי כך לקפיצה של ערך המטבע בכ~30% ל-8 סנט.

שווי מטבע הביטקוין נכון להיום:

ערך מטבע הביטקוין (מקור Coindesk)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים