הבנק הבינלאומי משיק את FibiPay – הארנק הדיגיטלי החדש ללקוחות הבנק

הבנק הבינלאומי, FibiPay

הבנק הבינלאומי הכריז היום (ג’ 16.2) על השקת FibiPay, הארנק הדיגיטלי החדש של הבנק המגיע כחלק מגל חדש של הכרזות בתחום התשלום ללא מגע בישראל, כאשר הוא יאפשר לבצע תשלומים ללא מגע במסופי אשראי התומכים בתקן ה-EMV וטכנולוגיית ה-NFC ללקוחות הבנק.

ארנק ה-FibiPay (פיבי פיי) החדש של הבנק הבינלאומי מגיע לאחר הכרזה קודמת של בנק הפועלים על הפיכת שירות הביט לארנק דיגיטלי, זאת לאחר פרסום עמדת בנק ישראל הרשמית על הארנקים הדיגיטליים שפתח את “מירוץ החימוש” החדש בתחום הארנקים הדיגיטליים. ארנק ה-FibiPay יהיה זמין רק ללקוחות הבנק הבינלאומי ובנקי המשנה המשויכים אליו: אוצר החייל, יובנק ופאגי.

בדומה לפתרונות דיגיטליים אחרים, ארנק ה-FibiPay יאפשר ללקוחות הבנק לבצע תשלומים ללא מגע, כאשר הארנק הדיגיטלי יהיה זמין רק בעבור מכשירי אנדרואיד נתמכים וללא פתרון מקביל בעבור מחזיקי מכשירי אפל. בשלב ההשקה הארנק יתמוך רק בכרטיסי אשראי מסוג ויזה, עם תמיכה בכרטיסי מאסטרקארד בהמשך.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

סמדר ברבר-צדיק, מנכ”לית הבנק הבינלאומי, מסרה:

השקת FibiPay מהווה מהלך משמעותי בבינלאומי, בנק מחולל תחרות, שמקדם פתרונות מובילים ללקוחותיו בתחומי התשלומים, האשראי ושוק ההון

רון גריסרו, סמנכ”ל וראש החטיבה הבנקאית בבינלאומי, מסר:

FibiPay הינו פיתוח חדשני וחשוב בתוך סל השירותים הדיגיטליים העשיר של הבינלאומי ומאפשר ללקוחות הבנק ליהנות מארנק דיגיטלי מתקדם, וזאת לצד שירותים נוספים שהשקנו לאחרונה כדוגמת יעוץ פנסיוני דיגיטלי, פתיחת חשבון מהנייד ולצד היכולות המתקדמות של הבינלאומי בעולמות שוק ההון וההשקעות.

אי אפשר לומר כי המונח “מירוץ חימוש” מוגזם לגבי שוק הארנקים הדיגיטליים. ה-FibiPay הוא הארנק השני שמושק לאחר הכרזת המדיניות של בנק ישראל, כאשר אנו צפויים לראות שחקנים נוספים נכנסים לתחום בעתיד הקרוב והמיידי. כל מה שנשאר לראות הוא מי יהיה הבא בתור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים