הדלפה חדשה מציגה את אוזניות האיירפודס הבאות של אפל

הדלפה חדשה ונרחבת מאוד מהאתר הסיני 52audio מציגה תמונות ראשונות מהדור הבא של אוזניות ה-AirPods של אפל. האוזניות החדשות צפויות להגיע בעיצוב דומה, אך קטן יותר בהשוואה לזה של אוזניות ה-AirPods Pro הנוכחיות, כאשר הן יציעו סינון רעשים אקטיבי וזמן סוללה של עד 24 שעות עם מארז הטעינה.

בניגוד להדלפות קודמות על דגמי האיירפודס הבאים של אפל, הפעם אנו מקבלים מידע נרחב יותר על הדגם הבא של האיירפודס ותמונות ממשיות של האוזניות והחלקים הפנימיים שלהן. ממבט ראשון אפשר לראות כי הדגם החדש מהווה למעשה שילוב בין עיצוב אוזניות ה-AirPods 2 וה-AirPods Pro, כאשר הוא דומה יותר לדגם הפרו אך מגיע עם “רגלית” (Stem) קצרה יותר ומארז מלבני אך קטן יותר מזה של דגם הפרו.

מבט קרוב יותר על האוזניות מגלה כי הן יגיעו עם דרייבר 11 מ”מ הדומה לזה של ה-AirPods Pro, כאשר לפי כל הסימנים נראה כי דגם האוזניות החדש יגיע עם שבב אודיו מעודכן שיחליף את ה-H1 הוותיק, אשר סביר להניח כי יקרא H2. האוזניות צפויות להציע סינון רעשים ANC בדומה לדגם ה-Pro הקיים, כאשר מבחינת זמן הסוללה הן צפויות להציע כ~5 שעות שימוש בטעינה מלאה ועד 24 שעות יחד עם מארז הטעינה שלהן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אוזניות איירפודס 2021 (מקור 52audio)

ההכרזה על אוזניות האיירפודס החדשות צפויה להתקיים במהלך חודש מרץ הקרוב, כשהן יגיעו עם תג מחיר של כ~150 דולר. 

בשל העיצוב והמפרט המוצג בהדלפה, בשלב זה לא ברור האם מדובר על הדור השלישי של אוזניות האיירפודס הרגילות או על הדור השני של האיירפודס פרו, כאשר לאור העובדה שהן צפויות להגיע עם סינון רעשים הרי שצפוי כי מדובר ב-AirPods Pro 2. עם זאת, מאחר ומדובר בהדלפה, נוכל לדעת את הפרטים המלאים רק עם ההכרזה הרשמית הצפויה במרץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים