פייסבוק מוסיפה אפשרויות שליטה חדשות על הניוז פיד והתגובות לפוסטים

Facebook

פייסבוק (Facebook) מנסה לשפר את חווית השימוש ברשת החברתית עם הוספת סט כלים חדש לשליטה על התוכן אותו המשתמש רואה ומשתף, כלים הכוללים אפשרות לסידור ה”ניוז פיד” (News Feed), שליטה מורחבת על יכולת המשתמשים להגיב לפוסטים אותם יפרסמו ועוד.

השינוי החדש והגדול ביותר מגיע בדמות אפשרות השליטה המורחבת והפשוטה יותר של פייסבוק על זרם המידע אותו רואים המשתמשים ב”ניוז פיד”. בעוד שעד עכשיו האלגוריתם של פייסבוק בחר כיצד להציג את הפוסטים השונים ובאיזה סדר, מעכשיו משתמשים יוכלו לבחור בין שימוש באלגוריתם הקיים – תצוגה כרונולוגית של ההודעות השונות לפי הסדר, או שימוש באפשרות “מועדפים”, המאפשרת למשתמשים לסמן עד 30 משתמשים או קבוצות כמועדפים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אפשרות המועדפים החדשה לניוז פיד (מקור פייסבוק)

בנוסף, משתמשים יוכלו לשלוט בצורה טובה יותר על מי יוכל להגיב לפוסטים שלהם בנוסף לאפשרות הקיימת של שליטה על מי יכול לראות את הפוסטים עצמם. המשתמשים יוכלו לייצר פוסטים עליהם יוכלו להגיב כלל המשתמשים, חברים או פרופילים ודפים ספציפיים אותם מציין המשתמש בהודעה עצמה, דבר המאפשר למשתמש לסנן ולהגביל את כמות התגובות בפוסטים השונים שלו במידה והוא מעוניין בכך.

אפשרות שליטה על מי יכול להגיב לפוסטים (מקור פייסבוק)

החברה אף הוסיפה אפשרות חדשה שתעזור להבין מדוע פייסבוק ממליצה לו לראות פוסטים מסויימים בעזרת האלגוריתם של החברה. האם מדובר על פוסטים הקשורים לאנשים איתם נמצא המשתמש בקשר, נושאים הרלוונטיים למשתמש לדעת פייסבוק ועוד.

למה אני רואה את הפוסט? (מקור פייסבוק)

פייסבוק שחררה הסבר על הפיצ’רים החדשים:

השינויים החדשים בפייסבוק מאפשרים למשתמשים לקבל שליטה נוחה יותר על המידע אותו הם צורכים ומשתפים ברשת החברתית הפופולרית, דבר היכול לתרום רבות לחווית השימוש שלהם בפייסבוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים