מכשיר גיימינג חדש מבית Redmi יוכרז בסוף אפריל

Redmi Gaming Phone (תמונה: Weibo) Redmi Gaming Phone (תמונה: Weibo)

בשוק בו מככבים בעיקר ה-Asus ROG Phone 5 וה-Lenovo Legion Duel 2, יחד עם ה-Black Shark 4 Pro מבית שיאומי, אנחנו עתידים למצוא מתחרה חדש מבית המותג הצעיר של שיאומי. מכשיר הגיימינג הבא מבית רדמי יגיע עם שיתוף פעולה מצד משחק היריות Call of Duty למובייל, כך שאנחנו מצפים לראות הטבות בתוך המשחק לרוכשיו או מאפיינים ייחודיים בעיצובו.

על פי השמועות, הסמארטפון יגיע עם מסך שטוח בחזיתו הכולל פאנל מסוג OLED, וכבר עכשיו נוכל לשער כמעט בבטחה כי האחרון יגיע גם עם קצב רענון גבוה היאה לכל מכשיר גיימינג בשוק. מעבר לכך, השמועות מספרות לנו גם על שילובו של חור מצלמה בחלקו העליון של המסך, כשזה ישמש לאחסון מצלמת הסלפי הקטנה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Redmi Gaming Phone (תמונה: Weibo)
Redmi Gaming Phone (תמונה: Weibo)

מתחת למכסה המנוע עתידה לרוץ מערכת השבבים Dimensity 1200, המיוצרת בתהליך 6 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של 3 גיגה-הרץ. מנגד, המערכת תומכת בזיכרון עבודה מסוג LPDDR4x ולא LPDDR5, כך שמראש נוכל לדעת כי במידה והמכשיר אכן ישתמש בה, לא נקבל את זיכרון העבודה המהיר ביותר שקיים כיום. עם זאת, המערכת כן תומכת בנפח אחסון מהיר מסוג UFS 3.1, כך שאת זה כן נוכל לקבל במכשיר.

את המערך כולו מתכננים ברדמי לבסס על סוללה בקיבולת גבוהה של 5000 מיליאמפר/שעה, כשזו תיטען דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 65 וואט. בנוסף, המכשיר משוער להגיע עם תמיכה בכפתורי כתף ייעודיים למגוון משחקים, ובמידה והטיזר אותו החברה פרסמה אכן מציג את חלקו האחורי של המכשיר, נראה כי עיצובו יהיה זהה לזה של ה-Redmi K40 Pro.

תג המחיר של המכשיר עתיד לנוע בין כ-300 ל-380 דולרים, כשחשיפתו המלאה תתרחש בסוף החודש הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים