זאק סניידר מביא את אפוקליפסת הזומבים לנטפליקס עם “צבא המתים”

צבא המתים (תמונה באדיבות Netflix)

אחרי שסוף סוף שחרר לעולם את גרסת הבמאי של ליגת הצדק, זאק סניידר יכול לעבור הלאה לפרויקט הבא שלו – סרט הזומבים “צבא המתים” (Army of the Dead), שמקבל טריילר ראשון מבית נטפליקס.

הסרט עוקב אחר גיבור מלחמה בשם סקוט וורד (דייב בטיסטה, “שומרי הגלקסיה 2“), אשר עובד במסעדה בעיר קטנה. וורד מגייס קבוצה של שכירי חרב אותם הוא מנהיג לבצע שוד קזינו בלאס וגאס. אך לאס וגאס מבוצרת כעת משאר העולם, שכן אוכלוסיית זומבים השתלטה על העיר.

כאשר הקבוצה מגיעה ללאס וגאס, הם מגלים כי הזומבים ששולטים בעיר השתדרגו והם כעת מהירים יותר, חכמים יותר ובעלי נמר זומבי אכזרי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

סניידר חוזר עם הסרט למקורותיו. כזכור, הוא התחיל את הקריירה עם גרסתו לסרט “שחר המתים” (Dawn of the Dead) ב-2004. נטפליקס בונה על הסרט לפתיחת זיכיון קולנועי גדול, וכבר הזמינה מראש סדרת אנימה שתרחיב על עולם הזומבים, וכן סרט פריקוול שיחקור כיצד הכל החל.

אל בטיסטה מצטרפים בסרט טיג נוטרו (“מסע בין כוכבים דיסקברי”), ת’יאו רוסי (“לוק קייג'”), גארט דילהאנט (“12 שנים של עבדות”), עומרי הארדוויק (“קיקאס”), הירויקו סנדה (“הנוקמים: סוף המשחק”) ו-אנה דה לה רוגוורה (“נרקוס”).

“צבא המתים” יינחת בנטפליקס ב-21 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים