עדכון מאי 2021 של Windows 10 זמין להורדה

לוגו ווינדוס 10 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה על הפצת עדכון מאי 2021 למערכת ההפעלה ווינדוס 10 של החברה עבור הציבור הרחב, זאת לאחר שהעדכון עבר את “מעגל בודקי ההפצה” (Release Preview ring) שלה לפני השחרור הפומבי המלא.

העדכון החדש למערכת ההפעלה ווינדוס 10, אשר מגיע תחת שם הקוד 21H1, לא מביא עימו שינויים משמעותיים, זאת בדומה ל“עדכון אוקטובר 2020”, כאשר הוא מגיע יותר כאוסף תיקונים גדול.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

החברה ציינה 3 שינויים שמגיעים בגרסה החדשה:

  • תמיכה במצלמות מרובות ב-Windows Hello, פיצ’ר זיהוי הפנים של מיקרוסופט המאפשר התחברות מהירה למחשב, אותו יהיה ניתן להגדיר למצלמה חיצונית במידה והיא קיימת ולא רק למצלמה המובנית.
  • שיפורים ל-Windows Defender, מערכת האבטחה המובנית של מיקרוסופט, שמקבלת שיפור מהירות בגרסה החדשה, גם לסריקת מסמכים.
  • שיפורים ב-WMI (ר”ת Windows Management Instrumentation) ו-GPSVC (ר”ת Group Policy Service) המיועדים לשיפור יכולות העבודה מרחוק.

בעוד שהעדכון החדש “דליל” מבחינת השיפורים שלו למערכת ההפעלה, הסיבה לכך היא ככל הנראה עדכון הווינדוס הבא של החברה, שיצא בחורף תחת שם הקוד 21H2, וצפוי להיות אחד העדכונים הגדולים למערכת בשנים האחרונות. העדכון הבא מגיע כחלק מפרויקט Sun Valley של מיקרוסופט, שצפוי להציג ממשק חדש ומשופר לווינדוס 10, יחד עם שיפורים נוספים, חלקם ככל הנראה יחשפו בטרם ההכרזה הרשמית על העדכון במהלך כנס המפתחים Build 2021 של מיקרוסופט שיערך בשבוע הבא, יום שלישי, ה-25.5.

מסייע העדכון ל-Windows 10 – עדכון 21H1

איך מעדכנים את Windows 10?

בדומה לכל עדכון של חברת מיקרוספט, העדכון למערכת ההפעלה יופץ בשלבים ברחבי העולם ויהיה זמין להורדה דרך מרכז העדכונים בווינדוס 10. מי שאינו מעוניין לחכות לעדכון המערכת יוכל להוריד את העדכון הידני מאתר החברה.

חשוב לזכור! לפני כל עדכון מומלץ תמיד לשמור ולגבות את הדברים החשובים במערכת ההפעלה למקרה הצורך.

הוראות העדכון של מיקרוסופט:

עדכון מאי 2021 מגיע בתור עוד עדכון “דליל” למערכת הווינדוס 10, כאשר הציפיה הגדולה היא לעדכון ה-21H2 שיגיע במחצית השניה של השנה, עם עדכון גדול הרבה יותר כחלק מפרויקט Sun Valley של מיקרוסופט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים