המשחק NBA 2K22 יושק בספטמבר: לוקה דונצ’יץ’ יעטר את השער

חברת 2K חשפה היום (ד’, 14.7) את מועד ההשקה של הכותר הבא בסדרת משחקי הכדורסל שלה, NBA 2K22, וגם את השחקנים שיעטרו את השער של קופסאות המשחק, כאשר בגרסה הסטנדרטית יופיע לוקה דונצ’יץ’, שחקן הדאלאס מבריקס.

אל דונצ’יץ’ יצטרפו כמה מהשמות המוכרים מההיסטוריה של ה-NBA בגרסת ה-NBA 75th Anniversary Edition, והם כרים עבדול ג’באר, דירק נוביצקי וקווין דוראנט, הוא היחיד מבין השלושה שעדיין משחק באופן פעיל בברוקלין נטס, כאשר בפעם הראשונה תוצע גרסה נוספת של המשחק שחוגגת 25 שנים ל-WNBA, אשר את השער שלה תעטר דמותה של קנדיס פארקר, שחקנית השיקגו סקיי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לצד ההכרזה חשפה המפיצה גם סרטון וידאו המלווה את עבודתו של דונצ’יץ מאחורי הקלעים לצורך פיתוח המשחק:

המשחק החדש יהיה זמין בשתי גרסאות:

  • גרסה סטנדרטית (Standard Edition) – תהיה זמינה עבור קונסולות הדור החדש PlayStation 5 ו-Xbox Series X/S במחיר של 299 ש”ח, ועבור קוסולות הדור הקודם PS4 ו-Xbox One במחיר של 269 ש”ח.
  • גרסת חגיגות ה-75 ל-NBA – תהיה זמינה עבור PS5, PS4, Xbox Series X/S ו-Xbox One במחיר של 399 ש”ח.
  • גרסת חגיגות ה-25 ל-WNBA – תהיה זמינה עבור PS5 ו-Xbox Series X בלבד, במחיר של 69.99 דולר, ולא תהיה זמינה מחוץ לארה”ב.

סרטון נוסף מציג שיחות עם שלושה השחקנים שיעטרו את עטיפות גרסת חגיגות ה-75 ל-NBA, ג’באר, נוביצקי ודוראנט:

ב-2K מציינים כי המשחק הבא בסדרה יגיע עם סדרת שיפורים ויזואלים הנשענים על מנוע ה-AI של השחקנים, זאת לצד הצגת קבוצות היסטוריות וחוויות חדשות למשחק מתחת לסל.

המשחק NBA 2K22 יגיע לחנויות ברחבי העולם ולישראל החל מה-10.9.2021.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים