נטפליקס תרחיב את שירות הסטרימינג גם למשחקי וידאו החל מהשנה הבאה

נטפליקס ובקר משחק צילום: רונן מנדזיצקי

בחודש מאי דיווחנו על כך שבנטפליקס החלו לבחון כניסה לתחום הגיימינג כאשר חיפשו מנהל למחלקת פיתוח משחקי וידאו. כעת, המאמץ לקח צעד אחד קדימה ונטפליקס שכרו את שירותיו של מייק ורדו, לשעבר מנהל בחברות כמו EA Sports וחברת המציאות המדומה Oculus מבית פייסבוק. ורדו ישמש כסגן הנשיא של חטיבת פיתוח משחקים בנטפליקס.

לפני המעבר לפייסבוק, ורדו בילה כשנתיים במחלקת המובייל של EA Sports, שם עבד על משחקים של מלחמת הכוכבים, סים סיטי ו-Plants vs. Zombies. ורדו צפוי לסייע לנטפליקס לבנות את הצוות שיוביל אותם לתחום הגיימינג, כאשר הצפי הוא להתחיל להציע משחקי סטרימינג בשנה הבאה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

נטפליקס אינם חדשים לחלוטין בתחום, וכבר החלו להציע משחקי וידאו המבוססים על הסדרות שלהם, כמו המשחק של “דברים מוזרים”. אך בעוד אלו יצאו בצורה נפרדת לסמארטפונים או קונסולות, התכנון העתידי הוא לשלב משחקים בפלטפורמת הסטרימינג הקיימת. נטפליקס הוסיפה כי אין בכוונתה, לפחות תחילה, לגבות תשלום נוסף על השירות החדש. הרעיון הוא שמשחקים יהיו חלק בלתי נפרד מהשירות ויחיו לצד סרטים וסדרות. עם זאת, לא יפתיע אם ההרחבה תוביל בסופו של דבר לעליית מחירים כללית של השירות.

הכניסה לגיימינג ממשיכה את הקו של נטפליקס לגבי מי שהם תפסו כמתחריהם. בעוד מלחמת הסטרימינג נמצאת כרגע בשיאה מול פלטפורמות הולכות וגדלות כמו דיסני פלוס, HBO Max ואמזון, נטפליקס ראו במתחרה אחר כאויבם הגדול ביותר – המשחק פורטנייט, אשר גוזל מהם זמן מסך רב בטלוויזיה בסלון. על פי מנכ”ל נטפליקס ריד הייסטינג ב-2019, המטרה העיקרית שלו עם נטפליקס היא להשיג כמה שיותר שעות צפייה מהקהל, והדרך שלו לעשות זאת הייתה לספק תכנים טלוויזיונים טובים מספיק כדי שצופיה יעדיפו לזנוח את משחקי הוידאו ולצפות בטלוויזיה במקום. כעת, נראה כי החברה החליטה להרחיב את האסטרטגיה ומקווה להתחרות במשחקים כמו פורטנייט ישירות.

עם הכניסה לעולם הגיימינג, נטפליקס ודאי תנצל את תכניה הטלוויזיונים לשיווק צולב. כעת נותרת השאלה אילו סדרות קלאסיות ועתידיות של נטפליקס ייזכו למשחקי וידאו נלווים? התשובה היא כנראה כמה שיותר, ולוא דווקא רק בעולם האקשן והפנטזיה – נטפליקס אפילו דיווחה על כוונתה לפתח יחד עם היוצרת שונדה ריימס משחק וידאו המבוסס על הסדרה “ברידג’רטון”, שעומדת כסדרה הנצפית ביותר בשירות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים