הוכרזו: Huawei Watch GT 2 Pro ECG ו-Huawei Band 6 Pro

שעון HUAWEI WATCH GT 2 Pro ECG (מקור וואווי)

יחד עם ההכרזה על מכשירי ה-P50 ו-P50 Pro, וואווי (Huawei) הציגה גם את שעון ה-HUAWEI WATCH GT 2 Pro ECG המגיע עם מסך 1.39 אינץ’ ומשלב חיישן אק”ג (ECG) מובנה ואת רצועת הכושר HUAWEI Band 6 Pro המגיעה עם מסך 1.47 אינץ’ ומשלבת חיישן טמפרטורת גוף חדש.

למעשה, שני המוצרים אינם חדשים לגמרי ומדובר על גרסה משודרגת של שעון ה-WATCH GT 2 Pro מ-2020, זאת בזמן שהחברה הציגה כבר את דור ההמשך, ה-Huawei Watch 3. באופן דומה, גם הרצועה החדשה משדרגת את רצועת ה-HUAWEI Band 6 הרגילה של החברה, המבוססת בתורה על ה-Honor Band 6 אותה סקרנו באתר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

שעון ה-GT 2 Pro ECG החדש שומר על מסך ה-AMOLED העגול בגודל 1.39 אינץ’ עם תמיכה במעקב אחרי +100 פעולות ספורט, דופק, רווית חמצן בדם ועוד. כפי שהשם רומז, הדגם החדש מוסיף חיישן אק”ג מובנה המאפשרת לעקוב אחרי הפעילות החשמלית של הלב ולקבל מדדים מדוייקים בהרבה מחיישן דופק אופטי בסיסי.

שעון HUAWEI WATCH GT 2 Pro ECG (מקור וואווי)

רצועת ה-Band 6 Pro המעודכנת שומרת על מסך ה-AMOLED המלבני בגודל 1.47 אינץ’ ומציעה אפשרות מעקב אחרי +96 פעולות ספורט, דופק, רווית חמצן בדם ועוד. במקרה של הרצועה החדשה, ההבדל בינה ובין הדגם הרגיל מגיע בדמות חיישן טמפרטורה מובנה המאפשר למדוד את טמפרטורת המשתמש הלובש אותה.

מבחינת זמן סוללה לא קיים שינוי בין הדגמים הקודמים של השעון והרצועה למוצרים החדשים, כאשר שעון ה-GT 2 Pro ECG מציע זמן שימוש של עד 12 ימים בשימוש רגיל ו-7 ימים בשימוש כבד ואילו רצועת ה-Band 6 Pro מציעה זמן שימוש של עד שבועיים.

רצועת HUAWEI Band 6 Pro (מקור וואווי)

שעון ה-Huawei Watch GT 2 Pro ECG המעודכן יהיה זמין למכירה החל מה-12.8 במחיר של 3088 יואן (כ~1542 ש”ח), כאשר רצועת ה-Huawei Band 6 Pro המעודכנת תהיה זמינה למכירה החל מה-20.8 במחיר של 449 יואן (כ~224 ש”ח).

שני המוצרים הלבישים החדשים דובקים באמרה “אם זה לא שבור – אל תתקן את זה”. בעוד ששני הדגמים מוסיפים פיצ’ר חדש בודד בדמות חיישן האק”ג בשעון ומד הטמפרטורה ברצועה, לא מדובר בהבדל גדול לעומת הדגמים המקוריים של השניים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים