ה-Realme GT Master Edition מגיע עם עיצוב ומפרט חדשים ומחיר נמוך יותר

Realme GT Master Edition (תמונה: Realme) Realme GT Master Edition (תמונה: Realme)

חברת רילמי השיקה מוקדם יותר השנה את מכשיר הדגל Realme GT, את זה גם סקרנו באתר בסמוך למועד ההשקה ביולי. כעת פונה החברה להציג דגם נוסף בסדרה, ה-Realme GT Master Edition, אשר מגיע בעיצוב חדש, אך גם מציע מפרט טכני שונה. הדגם החדש משתמש במערכת השבבים Snapdragon 778 של קוואלקום ומשלב מסך 120 הרץ ותמיכה בטעינה מהירה במיוחד, כשהוא מוצע במחיר נמוך יותר בהשוואה לדגם המקורי.

דגם ה-GT Master Edition זוכה לעיצוב חדש השונה מהעיצוב הספורטיבי של הדגם המקורי, כשהוא שומר על מרבית ממפרטו הטכני של הדגם המקורי, פרט למערכת השבבים Snapdragon 888, אשר הוחלפה בגרסה מעט צנועה יותר בדמות ה-Snapdragon 778. עם זאת, ניתן למצוא בדגם החדש גם שדרוגים על פני המקורי, עם מצלמת סלפי בעלת חיישן 32 מגה-פיקסל, אשר תופסת את מקומו של חיישן ה-16 מגה-פיקסל שהופיע בדגם המקורי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בחלקו הקדמי של המכשיר ניתן למצוא מסך Super AMOLED בגודל 6.43 אינץ’, המגיע ברזולוציית +Full HD בפריסה של 1080×2400 פיקסלים ומציע קצב רענון גבוה של עד 120 הרץ. ברילמי מציינים כי המכשיר תומך ב-100% מטווח הצבעים DCI-P3 ומציע בהירות מירבית של עד 1000 ניטים (nits), כאשר קצב דגימת הנגיעה בתצוגה עומד על 360 הרץ, נתון דומה לזה עליו הצהירה חברת ASUS עבור מכשיר הגיימינג ROG Phone 5.

Realme GT Master Edition (תמונה: Realme)
Realme GT Master Edition (תמונה: Realme)

מערך הצילום הראשי של ה-Realme GT Master Edition מורכב משלוש מצלמות:

  • מצלמה ראשית: 64 מגה-פיקסל, מפתח צמצם f/1.8, זווית צילום 80.5 מעלות, אורך מוקד 25.3 מ”מ.
  • מצלמת זווית רחבה: 8 מגה-פיקסל, מפתח צמצם f/2.3. זווית צילום של 119 מעלות.
  • מצלמת מאקרו: 2 מגה-פיקסל, מפתח צמצם f/2.4, צילום מאקרו ממרחק של על 4 ס”מ. ללא ייצוב אופטי.

בצד הוידאו מסוגל המכשיר לצלם ברזולוציה מירבית של 4K ב-30 או 60 פריימים בשנייה, עם תמיכה בייצוב תמונה אלקטרוני (EIS).

מתחת למכסה ממוקמת, כאמור, מערכת השבבים Snapdragon 778, ולצידה זיכרון עבודה (RAM) בנפחים של 6 או 8 גיגה-בייט, רכיב אחסון מובנה בנפחים של 128 או 256 גיגה-בייט וסוללת 4,300mAh, התומכת בטעינת ה-SuperDart Charge המהירה של החברה בהספק מירבי של 65 וואט דרך חיבור USB-C.

מחירי ה-Realme GT Master Edition

שימו לב! מוצרים ביבוא אישי במחיר העולה על 74.99 דולר דרושים בתשלום מע”מ עם הגעתם לארץ. קראו עוד על יבוא אישי באתר המכס של רשות המיסים.

כחלק ממבצע ההשקה של רילמי, שיימשך לדברי החברה עד ה-28.8, ניתן להשיג כעת את המכשיר במחיר של החל מ-316 דולר (כ-1020 ש”ח, לפני מיסים ביבוא אישי) באתר אליאקספרס, כאשר הוא זמין בשתי גרסאות:

  • גרסת Realme GT Master Edition עם 6+128GB במחיר 316 דולר (+10 דולר משלוח)
  • גרסת Realme GT Master Edition עם 8+256GB במחיר 356 דולר (+10 דולר משלוח)

לחצו כאן למידע נוסף בעמוד המוצר באתר אליאקספרס ולרכישה


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים