ג’אברה חושפת את אוזניות ה-Jabra Elite 3 ומשיקה אותן בישראל

אוזניות Jabra Elite 3 (מקור Jabra) אוזניות Jabra Elite 3 (מקור Jabra)

ג’אברה הכריזה היום (ג’, 31.8) על ה-Jabra Elite 3, אוזניות ה-TWS האלחוטיות באמת החדשות והזולות במיוחד של החברה, המציעות איכות סאונד גבוהה עם זמן סוללה ארוך של עד 28 שעות שימוש במחיר של 329 ש”ח בלבד.

אוזניות ה-Jabra Elite 3 החדשות אינן מגיעות כדור ההמשך ל-Elite 85t, אלא מיועדות להיות אוזניות הבסיס החדשות של החברה בסדרת ה-Elite, כאשר בניגוד לדגמים היקרים יותר, הדגם החדש אינו מגיע עם סינון רעשים מובנה, אלא עם בידוד רעשים פסיבי הנשען על האטימה שלהן להורדת רמת רעשי הסביבה. בנוסף, משלבות האוזניות החדשות את טכנולוגיית ה-HearThrough של החברה, המשתמשת בארבעה מיקרופונים מובנים על מנת לאפשר האזנה לסביבה ללא הסרת האוזניות מהאוזניים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הדגם החדש מגיע עם דרייברי 6 מ”מ עם דגש על עוצמת הבאס שלהם, כאשר ניתן להתאים את השמע באוזניות דרך אפליקציית +Sound של החברה. האוזניות החדשות מציעות תמיכה בקודק ה-aptX של קוואלקום להעברת אודיו, כאשר הן תומכת בחיבור מהיר Google Fast Pair ו-One-Touch Spotify יחד עם יכולת הפעלה של העוזרות הקוליות: סירי, אלקסה ו-Google Assistant.

אוזניות Jabra Elite 3 (מקור Jabra)
אוזניות Jabra Elite 3 (מקור Jabra)

האוזניות החדשות מגיעות עם עמידות למים ואבק בתקן IP55, כאשר הסוללה המובנית תספיק לשימוש של עד 7 שעות בטעינה אחת של האוזניות ועד 28 שעות סה”כ יחד עם מארז הטעינה שלהן.

אוזניות ה-Jabra Elite 3 זמינות במחיר של 329 ש”ח >> לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה.

דגם האוזניות החדש של Jabra נועד לתת מענה לשוק הנמוך יותר של אוזניות ה-TWS האלחוטיות, כאשר הוא מוותר על יכולת סינון הרעשים הקיימת בדגמי ה-Elite 85t/75t


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים