הוכרזו: Bose QuietComfort 45 – העדכון האחרון לאוזניות הפרימיום מסננות הרעשים

חברת האודיו Bose הכריזה על ה-Bose QuietComfort 45, דגם האוזניות מסננות הרעשים החדש ביותר בסדרת אוזניות ה-QuietComfort המוכרת של החברה, המגיע אחרי 4 שנים, כאשר הוא מציע סינון רעשים משופר, חיבור USB-C עדכני וזמן סוללה ארוך של עד 24 שעות.

אוזניות ה-QuietComfort 45 החדשות של Bose מגיעות כמחליפות הרשמיות לדגם ה-QuietComfort 35 “האגדי” של החברה, שקיבל עדכון בדמות ה-QuietComfort 35 II עוד ב-2017, כאשר דגם ה-Bose Noise Cancelling Headphones 700 שהושק ב-2019 נועד להיות דור ההמשך שלהן על אף נטישת השם של סדרת ה-QuietComfort.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

האוזניות החדשות שומרות על העיצוב המוכר של הסדרה אך מעדכנות אותו לשנת 2021, כאשר הן יגיעו עם 2 מצבי שימוש בלבד – מצב “שקט” (QUIET Mode) לסינון רעשי הסביבה, שקיבל שדרוג בדמות סינון רעשים טוב יותר בטווח תדרי הביניים, ומצב “מודעות” (AWARE Mode) המאפשר למשתמשים לשמוע את הסביבה ללא הצורך להוריד מהראש את האוזניות.

אוזניות Bose QuietComfort 45 (מקור Bose)

האוזניות החדשות יציעו זמן סוללה של עד 24 שעות בטעינה מלאה, כאשר הן יתמכו בטעינה מהירה המספקת 3 שעות שימוש בטעינה של 15 דקות בלבד באמצעות חיבור USB-C.

אוזניות ה-Bose QuietComfort 45 החדשות יהיו זמינות למכירה החל מה-23 בספטמבר במחיר של 330 דולר. הן יהיו זמינות בצבעים שחור (Triple Black) ולבן (White Smoke).

אוזניות ה-QuiteComfort 45 החדשות של Bose ממשיכות להיות אחד מתוך שלושה מותגי אוזניות מסננות רעשים המוכרים בעולם בקטגוריה שלהן, כאשר הן יתחרו ב-WH-1000XM4 של סוני וב-Elite 85h של ג’אברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים