גוגל מגייסת עובדים לפיתוח ושימוש במערכת ה-Fuchsia OS במכשירים חדשים

Fuchsia OS Fuchsia OS (תמונה: Google)

גוגל (google) מעלה הילוך בפיתוח מערכת ה-Fuchsia OS, כאשר מספר מודעות דרושים אותם פרסמה החברה מראים כי היא מחפשת עובדים על מנת לעבוד על המערכת החדשה ולהטמיע אותה במוצרי בית חכמים נוספים. המערכת המסתורית יחסית של גוגל נמצאת בפיתוח כבר כ-5 שנים, אך עד היום ניתן היה למצוא אותה רק במוצר אחד, ה-Nest Hub, דבר שכפי הנראה ישתנה בעתיד הקרוב.

פרויקט Fuchsia עליו התחילה לעבוד גוגל עוד ב-2016 נועד להיות מערכת הפעלה חלופית לאנדרואיד המבוססת על ליבת (Kernel) Zircon, בניגוד לליבת ה-Linux עליה מבוססת מערכת האנדרואיד של היום, כאשר למעשה רק ב-2019 החברה התייחסה רשמית למערכת ההפעלה החדשה, הנמצאת כיום בשימוש רק במסך החכם Nest Hub, שקיבל עדכון למערכת החדשה ללא שינוי נראה לעין.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

עכשיו נראה כי גוגל מתכננת להרחיב את השימוש במערכת ה-Fuchsia OS, כאשר מודעות הדרושים החדשות מתייחסות ל”Fuchsia Devices team” או בצורה פשוטה יותר לצוות מכשירי Fuchsia, מה שמצביע באופן חד משמעי על כך שהמערכת בדרך למכשירים נוספים מבית גוגל. במידה וקוראים היטב את מודעות הדרושים ניתן להבין כי ייתכן ומערכת ה-Fuchsia OS החדשה תגיע לא רק למוצרים של גוגל, אלא גם למוצרים של חברות נוספות.

גם בשלב זה עדיין קשה לדעת מה התוכניות של גוגל בעבור ה-Fuchsia OS, אך דבר אחד אפשר להגיד באופן די וודאי לאחר שרואים את מודעות הדרושים החדשות של החברה – מערכת ה-Fuchsia OS הגיעה לשלב בו ניתן ליישם ולהשתמש בה במוצרים נוספים, כאשר נותר רק לראות היכן נראה אותה בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים