חשיפה ראשונה: האם פלאפון תשווק בקרוב את ה-LG Optimus 3D?

אחד הסמארטפונים היותר בולטים של השנה הוא ללא ספק ה-LG Optimus 3D, הראשון בעולם בעל תמיכה מלאה בתלת-ממד. ה-Optimus 3D מצוייד במסך תלת-ממד ללא צורך במקפיים, כמו גם זוג מצלמות אחוריות על מנת שתוכלו לתעד את העולם בוידאו ותמונות בשלושה מימדים. לאחר השקתו בתערוכת MWC 2011 שנערכה בפברואר, היינו אופטימיים לגבי הגעתו ארצה, אך מאז המכשיר לא נראה באופק. כעת, קורא ערני של גאדג’טי מחזיר לנו קצת תקווה, כשהוא מוצא בתנאי השירות של עולם המשחקים PlayBox מבית פלאפון כי אחד מהמכשירים הנתמכים הוא ה-LG 3D.

החשיפה האחרונה שלנו על השקת מכשיר בישראל, הייתה של ה-HTC Incredible S. עורך האתר שלומי טורג’מן מצא גם כן בשירות משחקים של אורנג’ איזכור ל-Incredible S כחודשיים לפני השקתו בארץ שהחלה השבוע. המקרה הנ”ל דומה מאוד, כך שאולי עוד נזכה לראות את ה-Optimus 3D נוחת בישראל.

ה-LG Optimus 3D, למרות היותו מכשיר ותיק יחסית בשוק (הוכרז בפברואר כמו ה-Incredible S) נחשב עדיין למכשיר עוצמתי ובשוק הישראלי יש לו מתחרים בודדים. מפרטו כולל מסך בגודל 4.3 אינץ’, בגבו נמצאות זוג מצלמות 5 מגה-פיקסל, המצלמות יחדיו וידאו תלת ממדי באיכות HD 720P או דו-ממדי באיכות Full HD 1080P. בליבו של המכשיר מעבד כפול ליבה 1GHz מדגם OMAP4 מבית Texas Instruments (אותה פלטפורמה כמו ב-Motorola RAZR), זיכרון פנימי בנפח 512MB בטכנולוגיית DDR2 ועוד. מערכת ההפעלה לפי הגרסה העדכנית למכשיר בעולם היא אנדרואיד 2.3.

וידאו ההצה ראשונה למכשיר מהשקתו בברצלונה:

*תודה רבה לעוז משה ששלח לנו את הטיפ


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים