עכשיו בישראל: Samsung Galaxy M52 5G – המכשיר הראשון לסדרת ה-M בישראל

Samsung Galaxy M52 5G (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy M52 5G (תמונה: סמסונג)

את סדרת ה-Galaxy M של סמסונג אנחנו מכירים מזה זמן רב ככזו המיועדת בעיקר להודו, ולעיתים גם למספר מדינות נוספות. עם זאת, ישראל אף פעם לא קיבלה את אחד ממכשירי הסדרה באופן רשמי ונהנתה רק מקיומה של סדרת ה-A, אשר משלבת בדרך כלל מפרט דומה אך עם עיצוב שונה. העובדה הזו משתנה היום, כשסמסונג משיקה את ה-Galaxy M52 5G, אשר מהווה את הסנונית הראשונה של סדרת ה-M בישראל.

ה-Galaxy M52 מציע מסך בגודל 6.7 אינץ’, עם פאנל מסוג Super AMOLED Plus, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2400 על 1080 פיקסלים. קצב הרענון שכאן מהיר ועומד על 120 הרץ, כשצפיפות הפיקסלים מסתכמת ב-393 פיקסלים לאינץ’ ויחס התצוגה עומד ב-20 על 9. סורק טביעות האצבע מתיישב במסגרת המכשיר, כשבחלקה העליון של התצוגה נוכל להבחין בחור מצלמה סטנדרטי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

חלקת הביצועים מתבססת על מערכת השבבים Snapdragon 778G, המיוצרת בתהליך 6 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של 2.4 גיגה-הרץ. יחד איתה, המכשיר כולל גם 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. המכשיר תומך גם בטכנולוגיית ה-RAM Plus, מה שאומר שגם את זיכרון העבודה ניתן להרחיב באופן וירטואלי עד ל-12 גיגה-בייט בסך הכל.

Samsung Galaxy M52 5G (תמונה: סמסונג)
Samsung Galaxy M52 5G (תמונה: סמסונג)

בגבו של המכשיר נוכל למצוא חיישן ראשי ברזולוציית 64 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/1.8 וללא ייצוב אופטי, כשהחיישן המשני מגיע ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2, וזה מתיר צילום בזווית רחבה של 123 מעלות. החיישן השלישי בגזרה כולל רזולוציה של 5 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.4 ויכולות צילום מאקרו. מצלמת הסלפי שמקדימה מגיעה ברזולוציית 32 מגה פיקסל, וזו לוכדת אור דרך מפתח צמצם f/2.2.

מערכת ההפעלה עליה רץ המכשיר היא אנדרואיד 11, כשלפניה נמצא את ממשק המשתמש OneUI 3.1 של סמסונג. הסוללה המתפקדת מאחורי הקלעים מגיעה בקיבולת 5000 מיליאמפר/שעה, וזו נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 25 וואט. שאר מאפייני המכשיר מספרים לנו על תמיכה במצב משחקים ייעודי, ב-Dolby Atmos עם אוזניות אלחוטיות ורמקולי בלוטות’, גרסת בלוטות’ 5.0 ושבב NFC מובנה.

זמינות ומחירים

את ה-Galaxy M52 5G ניתן להשיג החל מהיום בצבעים שחור וכחול, עבור תג מחיר של 1799 שקלים.

למידע נוסף ולרכישה: KSP \ באג


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים