מארוול מציגה 12 סדרות חדשות שיגיעו לדיסני פלוס

לוגו מארוול

דיסני ציינה ביום שישי (12.11) את יום “דיסני פלוס”, שנועד לפרסם את שירות הסטרימינג אשר ככל הנראה יגיע לישראל במהלך 2022. השירות מציע כיום את כל ההיצע הטלוויזיוני והקולנועי של חברת מארוול, וזו ניצלה את היום המיוחד של דיסני כדי להכריז על שלל סדרות עתידיות שיגיעו לשירות בשנים הבאות.

שלוש הסדרות הקרובות יותר שיגיעו במהלך השנה הבאה קיבלו טיזרים קצרצרים בוידאו, בעוד שאר הסדרות החדשות שהוכרזו הסתפקו בחשיפה שמית בלבד בצורת לוגואים מעוצבים. כל אלו יצטרפו כמובן לסדרה החדשה ביותר מבית מארוול – “הוקאיי” (Hawkeye) שתעלה לשירות ב-24 לנובמבר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מון נייט (Moon Knight)

הסדרה החדשה בכיכובו של אוסקר אייזיק (“חולית”) קיבלה הצצה ראשונה. הסדרה תקפץ בין מצריים העתיקה לזו המודרנית ותעקוב אחר לוחם צדק הסובל מהפרעת אישיות. בעזרת הזהויות השונות החיות בתוכו יתמודד מון נייט מול אלים במלחמה קטלנית.

https://www.youtube.com/watch?v=iFUZ1wN1ugM

שי-האלק (She Hulk)

קומדיה בכיכובה של טטיאנה מסלאני (“אורפן בלאק”), העוקבת אחר ג’ניפר וולטרס, עורכת דין המתמחה בתיקים בהם מעורבים גיבורי על ומוצאת עצמה מתמודדת עם אותה הבעיה של ברוס באנר ההופך לענק הירוק. מארק ראפולו, המגלם את באנר בסרטי הקולנוע, יגיע להתארח כגרסה החדשה של הדמות שראינו ב“הנוקמים: סוף המשחק”, בה באנר וההאלק משולבים לדמות אחת.

https://www.youtube.com/watch?v=PFpT5ZkuLlo

מיס מארוול (Ms. Marvel)

מארוול שיתפו את הטיזר הראשון לסדרה, אשר תגולל את סיפורה של קמאלה קאהן – נערה פקיסטנית בת 16 אשר מעריצה יותר מכל את הנוקמים, ובמיוחד את קפטן מארוול. המעריצה מספר אחת תמיד התקשתה למצוא את מקומה בעולם, וכעת תקבל כוחות על משל עצמה – בדיוק כמו הגיבורה האהובה עליה.

https://www.youtube.com/watch?v=xrWvQZqcXOI

אגת’ה: בית הארקנס (Agatha: House of Harkness)

ג’ק שייפר, יוצרת “וונדה ויז’ן” (WandaVision), חוזרת ליצור את סדרת הספין אוף על דמותה של השכנה אג’תה (קת’רין האן). עלילת הסדרה טרם ידועה, וניתן רק לנחש האם תהיה גם היא שילוב בין סיטקום משעשע לדרמת אקשן מכושפת.

“אקס מן ’97” (X-Men ’97)

סדרת אנימציה שתהווה המשך ישיר לסדרה המצוירת של אקס מן משנות ה-90 (ששודרה אצלנו בערוץ 11). הסדרה תשחזר את סגנון האנימציה של הסדרה המקורית, ואף תחזיר את שחקני הקול שגילמו את אנשי האקס-מן לפני 25 שנה. כך שניתן רק לקוות שגם תחזיר את נעימת הפתיחה המפורסמת.

זומבי מארוול (Marvel Zombies)

סדרת אנימציה נוספת אשר תדמיין מחדש את היקום הקולנועי של מארוול כ…זומבים. ככל הנראה הרחבה של הפרק הדומה מהסדרה “מה אם…” (What if…)

אקו (Echo)

סדרה התעקוב אחר דמות בשם מאיה לופז, בגילומה של השחקנית אלקווה קוקס. הדמות תושק לראשונה כחלק מהסדרה “הוקאיי”, ולאחר מכן תקבל ספין אוף משלה. אקו היא גיבורה אינדיאנית חירשת אשר כוחותיה מאפשרים לה לחקות את כל סגנונות הלחימה של יריביה.

ספיידרמן: שנה ראשונה (Spiderman: Freshman Year)

סדרת אנימציה לבני נוער אשר תגולל את סיפורו של פיטר פרקר בדרך להפיכתו לאיש העכביש. הסדרה תעקוב אחרי לימודיו בתיכון לפני שקיבל את כוחותיו ומעט אחרי, כאשר הוא מסתגל אליהם. זוהי עלילה שכבר ראינו שוב ושוב ולשמחתנו נמנעה מאיתנו כאשר הושק ספיידרמן של טום הולנד ביקום הקולנועי של מארוול – וכעת נראה כי נאלץ לצפות בסיפור פעם נוספת. טרם הוכרז האם הולנד יגיע להעניק את קולו לדמות המצוירת, אך מאחר ולא הגיע לדבב את הדמות ב”מה אם…” סביר כי לא יגיע גם לסדרה החדשה.

Ironheart

סדרה אשר תביא למרקע את הנערה שתיכנס לנעליו, או יותר נכון לחליפתו, של טוני סטארק. רירי וויליאמס (בכיכובה של השחקנית דומיניק ת’ורן) היא נערה גאונה בת 15 אשר לומדת הנדסה ב-MIT (המכון הטכנולוגי של מסצ’וסטס). בעזרת חומרים שגנבה מהקמפוס, היא יוצרת חליפת איירון-מן חדשה. הדמות תוצג לראשונה כחלק מסרט ההמשך “הפנתר השחור: ווקנדה לנצח” (Black Panther: Wakanda Forever).

בנוסף לכל אלו, הזכירה לנו מארוול לגבי 3 סדרות נוספות שכבר הוכרזו בעבר – “אני גרוט” (I Am Groot), סדרת סרטוני אנימציה קצרים לילדים בכיכובו של גרוט התינוק מ”שומרי הגלקסיה 2″, עונה שניה לסדרה “מה אם…” ו“פלישה סודית” בכיכובו של סמואל ל. ג’קסון כניק פיורי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים