אינסטגרם תוסיף בקרת הורים בעבור קטינים וממליצה שתיקחו הפסקה מהאפליקציה

לוגו אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) מפתחת כלים יעודים בעבור ההורים של המשתמשים הצעירים באפליקציה, שיקנו להם שליטה טובה יותר על זמן השימוש של הילדים באינסטגרם, כאשר בנוסף החברה מפעילה את פיצ’ר Take a Break (“קח הפסקה”), המאפשר למשתמשים לקבוע פרק זמן אשר אחריו תוצג התראה על לקיחת הפסקה מהמכשיר.

אינסטגרם ממשיכה לנסות ולהגן על המשתמשים הצעירים ברשת החברתית ומתכננת להציג סט של כלים המיועדים להורים, כלים המאפשרים להגביל את זמן השימוש היומי של הילדים באינסטגרם, החל מ-30 דקות ביום ועד 3 שעות. בשלב מאוחר החברה צפויה להציג “מרכז למידה” (educational hub) להורים עם טיפים ועצות ממומחים על השימוש של ילדים ברשתות חברתיות.

החברה אף צפויה להרחיב את אפשרויות השליטה של קטינים בפלטפורמה, עם יכולת לבטל תיוגים שלהם על ידי משתמשים שלא עוקבים אחריהם, סינון משופר על תכנים ועוד. בנוסף, אינסטגרם בוחנת אפשרות למחיקה מסיבית של תוכן משתמשים המיועד לילדים שהתבגרו ורוצים לנקות את ההיסטוריה שלהם באינסטגרם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הגבלת שימוש על ידי הורים (מקור אינסטגרם)

פיצ’ר ה-Take a Break שהוצג במתכונת מצומצת עוד בחודש הקודם מקבל כעת השקה רחבה יותר, ומשתמשים שיבחרו להפעיל את הפיצ’ר יוכלו לקבוע פרק זמן של 10, 20 או 30 דקות, ולאחר מכן יקבלו התראה שתמליץ להם לקחת הפסקה מהאפליקציה. לפי החברה, 90% מהמשתמשים שבדקו את הפיצ’ר המשיכו להשתמש בו.

פיצ’ר ה-Take a break החדש (מקור אינסטגרם)

פיצ’ר Take a Break החדש זמין מעתה בארה”ב, אנגליה, אירנלד, קנדה, ניו-זילנד ואוסטרליה, וצפוי להיות זמין לכלל המשתמשים במהלך 2022, כאשר הפיצ’רים הנוספים עם בקרת ההורים המשופרת צפויים להגיע גם הם במהלך 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים