שירות הזרמת המשחקים Google Stadia בדרך לטלוויזיות של LG

שירות הזרמת המשחקים Stadia על טלוויזיות LG (מקור LG)

חברת LG ממשיכה לשדרג את חווית השימוש בטלוויזיות החכמות שלה ומכריזה על הוספת תמיכה בשירות הזרמת המשחקים Stadia של גוגל בעבור טלוויזיות המשתמשות במערכת ההפעלה webOS.

אחרי שבחודש הקודם LG הוסיפה לטלוויזיות החכמות שלה תמיכה בשירות הזרמת המשחקים GeForce NOW של אנבידיה, הפעם היא מוסיפה את שירות הזרמת המשחקים Stadia של גוגל, בצעד שהופך את הטלוויזיות החכמות שלה לתחליף לקונסולות או מחשבים בעבור גיימרים, המאפשר להריץ עליהן משחקים בצורה ישירה באמצעות שימוש בבקר אלחוטי תואם בלבד (רשימה).

שירות ה-Stadia יהיה זמין בטלוויזיות LG המריצות את מערכת ה-webOS 5.0 ו-webOS 6.0 של החברה, כאשר הוא כולל מעל 200 משחקים שונים, בהם Cyberpunk 2077, Resident Evil Village, Assassin’s Creed: Valhalla, Hitman 3 ו-Baldur’s Gate 3 בקצב רענון של עד 60 פריימים לשניה. משתמשים בעלי מנוי Stadia Pro יוכלו ליהנות מהזרמת משחקים באיכות וידאו 4K ותמיכה באודיו 5.1.

שירות הזרמת המשחקים Stadia על טלוויזיות LG (מקור LG)

שירות הזרמת המשחקים Stadia זמין בטלוויזיות LG בעלות מערכת ה-webOS 5.0 ו-webOS 6.0 ב-22 המדינות בהם נתמך השירות על ידי גוגל. ישראל לא נכללת ברשימה כרגע, אך השירות צפוי להגיע לארץ בשלב מאוחר יותר.

שירותי הזרמת המשחקים השונים יצרו מהפכה לא קטנה בתחום הגיימינג, כאשר משתמשים יכולים להזרים משחקים באיכות גבוהה ללא צורך ברכישת קונסולה יעודית או כרטיס מסך חדש. לאור העובדה כי העיבוד הגרפי של המשחקים נעשה בצורה מרוחקת, אפשר ליהנות ממשחקים על גבי מגוון גדול יותר של מכשירים, בהם גם טלוויזיות חכמות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים