הוכרזה: Android 12 Go Edition – מערכת אנדרואיד 12 רזה למכשירי השוק הנמוך

Android 12 Go Edition (מקור: גוגל)

חברת גוגל (Google) חוגגת 200 מיליון משתמשים פעילים במערכת ה-Android Go הרזה של החברה, ומכריזה על ה-Android 12 Go edition, הדור החדש של מערכת ההפעלה היעודית שלה לשוק הנמוך של הטלפונים והשווקים המתפתחים, המציגה שיפור של 30% בהפעלת יישומים לעומת מערכת ה-Go הקודמת.

מערכת ה-Android Go הראשונה של גוגל הושקה ב-2017 כפתרון יעודי למכשירי אנדרואיד בתקציב מוגבל שנועדו לשווקים המתפתחים, כשהיא רזה ומהירה יותר מגרסת האנדרואיד הרגילה, וכעת גרסת ה-Android 12 Go החדשה מחליפה את ה-Android 11 Go ו-Android 10 Go הישנות יותר.

גרסת ה-Go החדשה מתבססת על מערכת ה-Android 12 העדכנית של גוגל, כאשר השינוי הגדול ביותר מגיע בדמות שיפור של 30% בהפעלת אפליקציות וחווית ממשק חלקה יותר לעומת המערכת הקודמת. לפי גוגל, הגרסה החדשה של Android Go תציע זמני סוללה משופרים בזכות מערכת ניהול שינה חדשה, בנוסף לתמיכה בטכנולוגיית שיתוף הקבצים Nearby Share, ניהול מספר פרופילי משתמש על המכשיר ובקרת פרטיות משופרת, בדומה למה שהוצע בגרסת האנדרואיד 12 הרגילה.

השוואת מהירות Android Go גרסה 11 מול 12 (מקור: גוגל)

לפי גוגל, המכשירים הראשונים עם מערכת ההפעלה Android 12 Go יגיעו במהלך 2022.

מערכת ה-Android Go מלווה מזה מספר שנים את מערכת האנדרואיד הרגילה של גוגל, כשהיא מיועדת למכשירים הזולים במיוחד, אשר מגיעים עם כמות זיכרון ואחסון מוגבלים. היא מציעה למשתמשים בה חווית שימוש הדומה לזו שיקבלו המשתמשים בגרסה הרגילה, אך עם קיצוץ חלק מהפיצ’רים על מנת לאפשר לה לעבוד על מכשירים פשוטים יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים