הדלפת ענק חושפת 7 שעונים חכמים חדשים של גרמין

שעון Garmin Epix Gen2 (מקור winfuture.de) שעון Garmin Epix Gen2 (מקור winfuture.de)

להכרזות הרשמיות של גרמין ומחירי ההשקה בישראל של השעונים לחצו על הקישור המתאים:

הדלפה חדשה חושפת חלק נכבד מקו השעונים החכמים הבא של גרמין (Garmin), שצפוי להיחשף באופן רשמי במהלך תערוכת CES 2022 הקרובה. בין הדגמים החדשים אפשר למצוא את שעוני ה-Fenix 7/7S/7X, Instinct 2/2S ו-Venu 2 Plus, שיגיעו כשדרוג לסדרות השעונים החכמים הרבות של החברה.

בין השעונים החכמים החדשים ניתן יהיה למצוא גם את שעון ה-Garmin Epix Gen2, הדור השני לשעון ה-Epix שהושק ב-2015 והיה הדגם הראשון של החברה שהציע אפשרות לניווט מפות מלא מבוסס GPS/GLONASS. בניגוד לשעון ה-Epix המקורי, הדגם החדש צפוי להגיע בעיצוב עגול סטנדרטי יותר, כאשר הוא משלב גוף עשוי פלדת אל-חלד 316L, עמידות בתקן MIL-STD-810 של צבא ארה”ב ועמידות במים בעומק של עד 100 מטרים.

בסדרת שעוני ה-Fenix ניתן יהיה למצוא את דגמי ה-Fenix 7, Fenix 7S ו-Fenix 7X, שיחליפו את דגמי סדרת ה-Fenix 6. בהתבסס על הדור הקודם אפשר להניח כי דגם ה-7S יגיע כקטן ביותר בסדרה, 7 כדגם הביניים ו-7X כגדול ביותר, כאשר בדור הקודם השעונים הגיעו בגדלים של 42, 47 ו-51 מ”מ ועם מסכי 1.2, 1.3 ו-1.4 אינץ’ בהתאמה.

שעונים חדשים נוכל למצוא גם בסדרת ה-Instinct העמידה של גרמין עם דגמי ה-Garmin Instinct 2 ו-Garmin Instinct 2S, המגיעים עם מסך E-Ink חסכוני במיוחד לזמן סוללה ארוך, כאשר הדגמים החדשים צפויים להגיע עם GPS ולעמוד בתקן MIL-STD-810 של צבא ארה”ב.

הדגם האחרון ברשימה החדשה הוא שעון ה-Garmin Venu 2 Plus, דגם חדש שיגיע לצד שעוני ה-Venu 2/2S הקיימים, כאשר מהשם “Plus” ניתן להניח כי הוא יציע מסך גדול יותר מהדגמים הקיימים או עם פיצ’רים נוספים.

סדרת השעונים הבאה של גרמין צפויה להיחשף באופן רשמי בתחילת 2022, ככל הנראה בתערוכת CES 2022 הקרובה בחודש ינואר, כאשר נכון לעכשיו אין צפי מחירים או זמינות לדגמים החדשים. יחד עם הדגמים שהודלפו, החברה צפויה להציג גם את שעוני ה-Vivomove 3, Vivomove Sport ו-Approach S12.

ההדלפה החדשה חושפת סדרה שלמה של שעונים חכמים חדשים מבית גרמין, כאשר החיסרון הגדול הוא חוסר המידע הטכני על הפיצ’רים והשינויים אותם החברה הכניסה לדגמים החדשים בהשוואה לדור הקודם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים