מבחן הביצועים הפופולארי 3DMark יגיע לאנדרואיד ב-2012

למערכת ההפעלה אנדרואיד יש מגוון אפליקציות הבוחנות את ביצועי המכשיר (benchmark) במגוון תחומים שונים – מביצועי חומרה כלליים וספציפיים ועד בדיקות של הדפדפן ואפילו טעינת JavaScript. חברת Futuremark ממפתחות מבחני הביצועים המובילות למחשבים, חשפה כי היא תשיק את גרסת 3DMark לאנדרואיד במהלך 2012.

אפליקציית ה-3DMark לאנדרואיד תציע מבחני ביצועים בדומים לאלו ש-Futuremark מציע ל-PC ולא קיימים היום לפלטפורמה של גוגל, כמו: בדיקת ביצועי המעבד והפיזיקה במשחקים; בדיקה של עיבוד גרפי בזמן אמת מבוססת Open GL ES; השוואה מול מכשירים אחרים דרך מאגר מקוון; השוואת תוצאות עם 3DMark לווינדוס 8.

האפליקצייה נמצאת כרגע בפיתוח, לטענת החברה בשיתוף עם יצרניות החומרה המובילות. דבר שאמור להבטיח בדיקה מדוייקת יותר של הביצועים. מבחני ביצועים רבים שיש היום לאנדרואיד מתמקדים בהשוואה אל מול מכשירים אחרים, אך היום כאשר המשחקים לאנדרואיד הולכים ותופסים תאוצה ראוי שיהיה מבחן ביצועים איכותי שמתמקד בכך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים