וואטסאפ החלה להפעיל את פיצ’ר התגובות המהירות באפליקציה

אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

וואטסאפ (WhatsApp) החלה להפעיל את פיצ’ר “התגובות המהירות” (Reatctions) להודעות באפליקציה, כך לפי דיווח חדש של אתר WABetaInfo, המציג את היכולת לשלוח את התגובות המהירות בגרסת בטא חדשה של וואטסאפ לאנדרואיד, עם אפשרות בחירה באחד משישה אמוגי’ שונים כתגובה להודעות באפליקציה.

אחרי לא מעט הדלפות על הפיצ’ר החדש, וואטסאפ החלה להפעיל את אפשרות התגובות המהירות כמעט 6 שנים לאחר הצגת פיצ’ר זהה בפייסבוק ומספר חודשים לאחר שטלגרם המתחרה הציגה אפשרות דומה, זאת בנוסף ללא מעט רשתות חברתיות אחרות כיום שהפכו את הפיצ’ר לנפוץ ופופולרי במיוחד בעבור המשתמשים שלהן.

נכון לעכשיו, כלל משתמשי וואטסאפ יכולים לראות את התגובות במידה והן נשלחו, אך רק חלק קטן ממשתמשי תוכנית הבטא של וואטסאפ לאנדרואיד מגרסה 2.22.8.3 קיבלו את האפשרות לשלוח תגובה מהירה, כשנכון לעכשיו זמינים שישה אמוג’י: לייק ?, לב ❤️, פרצוף צוחק ?, פרצוף מופתע ?, פרצוף בוכה ? ו”תודה” ?.

תגובות מהירות בוואטסאפ (מקור WABetaInfo)
תגובות מהירות בוואטסאפ (מקור WABetaInfo)

פיצ’ר התגובות המהירות הגיע בעבור חלק ממשתמשי הבטא לאנדרואיד של וואטסאפ, וצפוי שהחברה תשיק את הפיצ’ר בצורה מלאה במהלך השבועות הקרובים לכלל המשתמשים.

אחרי שרובנו התרגלנו להשתמש בתגובות מהירות באפליקציות ושירותים אחרים, האפשרות להגיב לתגובה ללא צורך לצטט אותה תקל ותשפר את השימוש בוואטסאפ בעבור משתמשים רבים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים