חדש בטלוויזיה: סדרות וסרטי אפריל 2022 בפרטנר tv

פרטנר tv (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) פרטנר tv (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בחודש אפריל 2022 מתכננת פרטנר להוסיף מגוון סרטים חדשים, ביניהם מותחן הריגול “פצצה אטומית” עם שרליז ת’רון, הקומדיה “חכם בלילה” עם קווין הארט, דרמת המלחמה “לכודים תחת אש” ושני סרטי “בחזרה לעתיד” הראשונים.

סרטי פרטנר tv, אפריל 2022

רוקי: הסיפור האמיתי \ The Bleeder – החל מ-1.4 בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

דרמת ספורט, המבוססת על חייו של צ’אק וופנר, המתאגרף שהיווה השראה לסדרת סרטי “רוקי”. לאחר ששרד 15 סיבובים בזירה עם מוחמד עלי האגדי, הקרבות הקשים היו דווקא בחייו האישיים. בכיכוב: ליב שרייבר, אליזבת מוס.

פצצה אטומית \ Atomic Blonde – החל מ-1.4 בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

מותחן ריגול בכיכובם של שרליז ת’רון וצ’אד סטלסקי. הימים שלפני נפילת החומה בברלין. מרגלת יוצאת למשימה לאתר רשימה החושפת את זהותם של מרגלים בחלק המזרחי של המדינה לפני שהיא תיפול לידיים הלא נכונות. בימוי: דיוויד ליץ’.

יום נפלא \ You Were Never Really Here – החל מ-1.4 בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

דרמה זוכת פרסי השחקן והתסריט הטובים ביותר בפסטיבל קאן לשנת 2017, בכיכובו של חואקין פיניקס. יוצא-צבא בעל מצב נפשי רעוע, מנסה להציל נערה חטופה מסכנת הסחר בנשים, אך מעשה ההצלה יוצא לחלוטין מכלל שליטה.

חכם בלילה \ Night School – החל מ-12.4 בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

קומדיה בכיכובם של קווין הארט וטיפאני האדיש. איש מכירות לא יוצלח נאלץ לשוב לספסל הלימודים ולהשלים בגרויות כדי למצוא עבודה מכובדת. לרוע מזלו הוא נופל דווקא על המורה שלוקחת את תפקידה ברצינות יתרה.

בוסית קטנה \ Little – החל מ-12.4 בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

קומדיה בכיכובן של רג’ינה הול, ג’סטין הרטלי ואיסה ריי. אשת עסקים חריפה מתעוררת בוקר אחד בפנטהאוז המפואר שלה, בתור הגרסה של עצמה בת ה-13. השותפה היחידה לסוד הגדול היא העוזרת האישית שלה, אשר סובלת ממנה באופן קבוע, ומנסה להציל את העסק ברגע שבו הכל עלול להתרסק.

ילדים טובים \ Good Boys – החל מ-12.4 בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

קומדיה. שלושה ילדים בכיתה ו’ מבריזים מבית הספר ויוצאים להחליף רחפן ששברו לפני שישימו לב. בדרך הם עושים שלל החלטות גרועות, הקשורות בין היתר בסמים גנובים, פיינטבול של סטודנטים, ובריחה מהמשטרה ומנערות עצבניות שגדולות מהם. בכיכוב: ג’ייקוב טרמבליי, קית’ ל. ויליאמס.

בחזרה לעתיד 1-2 \ Back to the Future 1-2 – החל מ-12.4 בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

הסרט הבלתי נשכח של סטיבן ספילברג, זוכה פרס האוסקר ומבין הסרטים הנצפים מכל הזמנים מגיע לעשות לכם פסח בלתי נשכח! מרטי מקפליי מפעיל בטעות את מכונת הזמן של הדלוריאן וחוזר 30 שנים אחורה לשנת 1955. כעת הוא במרוץ נגד הזמן כדי להבטיח שהוריו ייפגשו – ויתאהבו.

המומיה \ The Mummy – החל מ-12.4 בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

סרט הרפתקאות מותח שובר קופות עטור שבחים. במצרים של שנות ה-20 חושפים הרפתקן וארכיאולוגית אנגליה את ספר המתים, המעלה קללה עתיקה בדמותה של מומיה קטלנית.

לכודים תחת אש \ The Outpost – החל מ-14.4 בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

דרמת מלחמה עטורת שבחים. סיפורם האמיתי והבלתי ייאמן של 54 החיילים האמריקאים, שהותקפו על ידי מעל ל-400 לוחמי טליבאן בימים האחרונים לנוכחות הצבא האמריקאי באפגניסטן. בכיכוב: סקוט איסטווד, אורלנדו בלום, קיילב לאנדרי ג’ונס.

תכני פרטנר tv בתשלום נוסף

מטריקס: התחייה \ The Matrix Resurrections – החל מ- 4.4 להשכרה ב-VOD

המשך לסדרת סרטי המדע בדיוני המצליחה בכיכובו של קיאנו ריבס ‘מטריקס’. עשורים אחרי מאורעות הסרט הקודם, המכונות מצאו קוד חדש ואכזרי במיוחד לכליאת תודעת בני האדם בעולם וירטואלי של תודעה כוזבת. ניאו שוב מוצא את עצמו במפתיע במרכז התכנית להצלת האנושות. או שאולי מדובר רק בהזיות שמתרחשות בראשו שלו?

לשיר 2 \ Sing 2 – החל מ- 10.4 להשכרה ב-VOD

אנימציית הרפתקאות. אוון מקבל בירושה מדודו קרקס שנמצא בקשיים, אבל קופסת עוגיות פלא שכל האוכל אותם הופך לחיה, יכולה להציל את הקרקס מאבדון.

צעקה (2022) \ Scream – החל מ- 28.4 להשכרה ב-VOD

גרסה חדשה לסרט האימה ‘צעקה’. 25 שנה לאחר גל רציחות ברוטלי אשר זעזע את העיירה השקטה וודסבורו, רוצח חדש מסתתר מאחורי מסכת הצעקה ומתביית על קבוצת בני נוער במטרה לעורר סודות ישנים מעברה הקטלני של העיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים