הוכרזה: Polar Pacer – סדרת שעונים חכמים לריצה

סדרת שעוני ה-Polar Pacer (מקור Polar)

פולאר (Polar), יצרנית שעוני הספורט המוכרת, הכריזה על ה-Polar Pacer ו-Polar Pacer Pro, שעוני ספורט חכמים המיועדים במיוחד לרצים. דגם ה-Pacer הרגיל מיועד לרצים מתחילים וה-Pacer Pro לרצים מקצועיים יותר, כאשר שני הדגמים מגיעים עם מסך 1.2 אינץ’ צבעוני, GPS מובנה למעקב אחר פעילויות ספורט וזמן סוללה של עד שבוע.

שעוני ה-Polar Pacer החדשים זהים במרבית התכונות שהם מציעים, כאשר השניים מגיעים עם גוף פלסטיק עגול בקוטר 45 מ”מ המשלב מסך MIP (ר”ת memory-in-pixel) צבעוני בגודל 1.2 אינץ’ וברזולוציית 240×240 לנראות טובה יותר בשמש, ללא תמיכה במגע אך עם ציפוי Gorilla Glass 3 להגנה על המסך. הניווט בין התפריטים מבוצע על ידי 5 כפתורים הממוקמים בצידי השעון (3 מימין, 2 משמאל).

הדגמים החדשים מגיעים עם מעבד וזיכרון משופרים לעבודה חלקה וטובה יותר לעומת דגמים קודמים, כאשר הם משלבים את חיישן ה-Precision Prime של החברה למעקב אחר דופק, רווית החמצן והשינה של המשתמשים, זאת בנוסף לאפשרות לשליטה על המוזיקה במכשיר הסלולרי ומעקב אחר יותר מ-130 פעילויות ספורט שונות, עם התמקדות בנושא פעילויות חוץ במסגרתה קיימת תמיכה ב-4 מערכות ניווט (GPS/Glonass/Galileo/QZSS) ועמידות למים בעומק של עד 50 מטרים.

סדרת שעוני ה-Polar Pacer (מקור Polar)
סדרת שעוני ה-Polar Pacer (מקור Polar)

ההבדלים בין שני הדגמים קטנים למדי, כאשר מלבד אפשרויות הצבע השונות, דגם ה-Pacer שנועד לרצים מתחילים מגיע במשקל של 40 גרם, משתמש ברצועת 20 מ”מ סטנדרטית ומציע מצב הליכה Walking Test למתחילים.

לעומתו, דגם ה-Pacer Pro שמיועד לרצים מתקדמים מגיע עם ברומטר מובנה ומצב ניווט בריצות. משקלו מעט גבוה יותר ב-41 גרם, והוא משתמש בחיבור יעודי לרצועות ומגיע עם מתאם Shift Adapter לרצועות סטנדרטיות.

מבחינת זמן השימוש והסוללה, שני הדגמים מגיעים עם סוללת 265mAh המספיקה לפי החברה לעד 7 ימי שימוש במצב שעון רגיל, עד 35 שעות במצב אימון כשה-GPS ומד הדופק פעילים. ניתן גם להאריך את זמן האימון לעד 100 שעות במצב חיסכון.

שעון ה-Polar Pacer Pro החדש של פולאר זמין לרכישה במחיר של 300 אירו (כ~1051 ש”ח), כאשר דגם ה-Polar Pacer צפוי להיות זמין מחודש מאי הקרוב במחיר של 200 אירו (כ~701 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים