הסוללה החלופית של Nitecore למצלמות סוני נטענת דרך USB-C

סוללת Nitecore UFZ100 (מקור Nitecore) סוללת Nitecore UFZ100 (מקור Nitecore)

חברת נייטקור (Nitecore), המוכרת בעיקר בזכות מגוון הפנסים הרב אותו היא מציעה, הכריזה על ה-Nitecore UFZ100, סוללה למצלמות סוני המחליפה את סוללת ה-FP-Z100 ומגיעה עם שקע טעינה USB-C מובנה שנועד למנוע את הצורך בשימוש במטען יעודי לטעינת סוללות המצלמה.

בעוד שסוללות חלופיות למצלמות מקצועיות הן דבר נפוץ למדי, מרביתן המוחלט שומר על הצורה והתפקוד של הסוללה המקורית עם הצורך בשימוש במטען יעודי לטעינה שלהן.

חברת נייטקור רוצה לפתור את הצורך של צלמים לסחוב איתם מטען יעודי עם סוללת ה-UFZ100 החדשה, שמשלבת שקע טעינה מסוג USB-C סטנדרטי ונורית LED להצגת מצב הסוללה:

  • ירוק – מעל 50%
  • כחול – פחות מ-50%
  • אדום – פחות מ-10%
סוללת Nitecore UFZ100 (מקור Nitecore)
סוללת Nitecore UFZ100 (מקור Nitecore)

סוללת ה-UFZ100 החדשה של Nitecore נועדה להחליף את סוללת ה-FP-Z100 המקורית של סוני, כאשר היא מגיעה בקיבולת נמוכה יותר של 2250mAh, בהשוואה ל-2280mAh, אך שומרת על התאימות לכל מצלמות סוני בהן תומכת הסוללה המקורית.

בין המצלמות התומכות ניתן למצוא את הדגמים הבאים: SONY α7 III, α7R III, α7R Ⅳ, α7S III, α9 (ILCE-9), α9 II, α6600, α7C, α1, FX3 ו-α7 Ⅳ.

למרות היתרון של חיבור ה-USB-C המובנה, זמן הטעינה של הסוללה יהיה ארוך יותר ויעמוד על 4 שעות, זאת בהשוואה לשעתיים וחצי בהן נטענת סוללת FP-Z100 באמצעות המטען היעודי של סוני.

חברת Nitecore מסרה כי מחיר סוללת Nitecore UFZ100 החדשה יעמוד על כ-72 דולר וכי ההשקה תתקיים בתחילת חודש מאי.

בעוד שרובנו התרגלנו להטעין את המכשירים שלנו באמצעות כבל USB פשוט, בין אם מדובר על USB-C או מיקרו USB, שילוב מנגנון טעינה פנימי בסוללות יעודיות כמו סוללות של כלי עבודה או מצלמות, כפי שה-UFZ100 החדש עושה, הוא דבר ייחודי ולא נפוץ למדי, במיוחד כאשר במרבית המקרים השילוב של הטעינה המובנית מגיע עם קיבולת סוללה נמוכה יותר בהשוואה לסוללה הרגילה.

*עדכון 25.4: מחברת Nitecor נמסר המחיר וצפי השקה של הסוללה – הפרטים עודכנו בכתבה המקורית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים