הסרט “ספיידרמן: מעבר לממד העכביש” נדחה ל-2023

מיילס מוראלס מתוך ספיידר-מן: מימד העכביש (תמונה באדיבות פורום פילם) מיילס מוראלס מתוך ספיידר-מן: מימד העכביש (תמונה באדיבות פורום פילם)

סרט ההמשך ללהיט האנימציה של סוני ומארוול, “ספיידרמן: ממד העכביש”, היה אמור לצאת במקור לאקרנים בתחילת החודש. הסרט שינה תחילה את תאריך עלייתו לחודש אוקטובר של השנה – אך כעת אולפני סוני הכריזו על דחייה נוספת וארוכה בהרבה – לשנה הבאה.

הסרט החדש, שנקרא “ספיידרמן: מעבר לממד העכביש” (Spider-Man: Across the Spider-Verse), פוצל לשני חלקים אשר יספרו את המשך קורותיו של מיילס מוראלס (שאמיק מור), הנער אשר עוטה את מסכתו של ספיידרמן ביקום הסרט. לצידו גרסאות אחרות של ספיידרמן מיקומים מקבילים, ביניהם פיטר בי. פרקר (ג’ייק ג’ונסון) וגוון סטייסי (היילי סטיינפלד).

החלק הראשון של הסרט ייצא כעת ב-2 ביוני, 2023. החלק השני נדחה ל-29 במרץ, 2024.

טרם ידוע מה תהיה עלילת הסרט, אך אנו יודעים על לפחות שתי דמויות חדשות שיגיעו ליקום המולטיוורס העמוס. גרסה נוספת של ספיידרמן, מיגל אוהרה, תצטרף לחבורה בגילומו של אוסקר אייזיק אשר כבר מגלם ביקום הקולנועי של מארוול את “מון-נייט” בסדרת הטלוויזיה שרצה בימים אלו בדיסני פלוס. אוהרה הגיח לרגע קצר בסצינה שלאחר הכתוביות של הסרט הקודם.

דמות נוספת שתצטרף לחלק הראשון של “Across the Spider-Verse” היא ג’סיקה דרו הידועה כ”ספיידר-וומן”, אותה תגלם איסה ריי (“לא בטוחה”). עוד גרסאות של ספיידרמן צפויות להופיע בשני הסרטים, אך טרם הוכרזו. עדיין לא ידוע גם האם יחזרו הגרסאות שאנו מכירים מהסרט הקודם כמו ספיידר-פיג (ג’ון מולייני), ספיידרמן נואר (ניקולס קייג’) ופני פרקר (קימיקו גלן).

מלבד דחיית סרטי “ממד העכביש” סוני גם הכריזה על תאריך עלייתו של סרט הלייב אקשן “מאדאם ווב” (Madame Web), אשר יצטרף ליקום ספיידרמן של סוני הכולל בינתיים את שני סרטי “ונום” ו“מורביוס”.

“מאדאם ווב” יתאר את סיפור המקור של ג’וליה קרפנטר, אשה צעירה אשר זוכה ביכולת לחזות בכל מה שמתרחש בכל יקומי העכביש. את הסרט תוביל השחקנית דקוטה ג’ונסון (“הבת האפלה”), ואליה תצטרף כוכבת “אופוריה” ו”הלוטוס הלבן” סידני סוויני.

מועדי הסרטים החדשים

“מאדאם ווב” קיבל את תאריך היציאה ה-7 ביולי, 2023 – מה ששם אותו בין שני חלקי “ממד העכביש”, חודש אחד בלבד לאחר יציאת החלק הראשון. כדי לעשות סדר, זהו הלו”ז החדש של סרטי ספיידרמן של סוני:

  • ספיידרמן: ממד העכביש 2 חלק 1 – 2 ביוני, 2023
  • מאדאם ווב – 7 ביולי, 2023
  • ספיידרמן: ממד העכביש 2 חלק 2 – 29 במרץ, 2024


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים