מחירי האייפון 4S בישראל נחשפים לקראת ההשקה בארץ (עדכון: אורנג’)

מכשיר האייפון 4S של אפל יחל את מכירתו בישראל בחצות הלילה שבין חמישי לשישי הקרוב (16.12), רק כחודשיים מאז השקתו בארה”ב – שיפור משמעותי מהשקות קודמות בארץ. ספקיות הסלולר אורנג’, סלקום ופלאפון ערוכות עם מלאים גדולים, אך מרעשי הרחוב ובמרכזי השירות לא ברור אם נראה הסתערות המונית. המחירים שאנו חושפים כאן יכולים להשתנות, מכיוון שנמסרו ממקורות שלנו וחלק מהחברות אולי יהיו מעוניינות לישר קו עם האחרות. כל אחת מסכמת את התנאים מול אפל עצמאית, לכן גם יכול להיות שיש פערים גדולים לעיתים באותו הדגם. למרות פרסומים אחרים בישראל, לנו דווקא כן נודע על דגם ה-iPhone 4S בנפח 64GB שיהיה זמין אצל ספקית סלולר בארץ.

במקביל, החלה בארץ מכירתו של האייפון 4 בגרסת ה-8GB, הנפחים הגדולים יותר כבר לא זמינים באתרי האינטרנט של החברות. גם אל מחירו נתייחס, אולם אנו מאמינים שהוא ירד עם השקת ה-iPhone 4S.

אז מי צפויה להשיק את האייפון 4S במחיר הזול ביותר? האם עדיין שווה לקנות באופן פרטי או האם בכלל לנסות להביא מחו”ל? כל זאת בהמשך.

מחירון האייפון בישראל

מחירו של מכשיר ה-iPhone 4S אצל ספקיות הסלולר בארץ, כאשר אנו מתבוננים על הדגמים השונים, עומד על בין 3800-5600 ש”ח. כולן יציעו לצידו גם את ה-iPhone 4 הזול יותר, שמחירו כרגע עמוד על בין 3500-4300 ש”ח – אנו מעריכים כי לאחר השקת האייפון החדש מחירו יופחת. בניגוד להחלטת אפל בארה”ב להמשיך למכור את ה-iPhone 3GS (האייפון השלישי של אפל), לישראל הוא כבר לא יעשה קאמבק.

אורנג’

חברת אורנג’ תמכור את ה-iPhone 4S בנפח איחסון של 16GB עבור 129 שקל לחודש למשך 36 חודשים במחיר כולל של כ-4644 ש”ח. דגם ה-iPhone 4S בנפח איחסון של 32GB צפוי גם כן לנחות בישראל, אך מחירו עדיין לא ברור – כנראה שיהיה גבוה ביותר יהיה זמין עבור 149 שקל לחודש למשך 36 חודשים במחיר כולל של כ-5364 ש”ח. ההחזרים בחברת אורנג’ על דגמי האייפון 4S השונים ינועו בין 39-119 ש”ח בין החבילות השונות. רשת אורנג’ מסתמנת כיקרה בין החברות, כך גם עם רוב המכשירים שהיא מוכרת.

דגם ה-iPhone 4 בנפח 8GB נמכר כרגע באתר החברה עבור 115 שקל לחודש למשך 36 חודשים במחיר כולל של 4140 ש”ח.

סלקום

מסתמן כי סלקום תהיה הרשת הסלולרית האטרקטיבית ביותר לרכוש ממנה את דגם ה-iPhone 4S בעל נפח האיחסון של 16GB. הוא יוצע עבור 119 שקל לחודש למשך 36 חודשים ובמחיר כולל של 4284 ש”ח (פחות מהאייפון 4 בפלאפון). דגם בנפח איחסון של 64GB יוצע במחיר של 155 שקל לחודש למשך 36 חודשים ובמחיר כולל של 5580 ש”ח. למיטב זכרוננו מדובר במכשיר הסלולר היקר ביותר שנמכר אי-פעם אצל החברות, אם כי אנחנו חייבים לתת קרדיט מסויים לסלקום שכרגע מסתמנת כיחידה עם דגם ה-64GB. כרגע לא ברור אם החברה תציע את דגם ה-32GB, כנראה שהפרשי המחירים הופכים אותו לפחות רלוונטי.

סלקום צפויה להציע החזר ברור של 60 ש”ח למדברים מעל 299 ש”ח בחודש ולמי שרוכש את האייפון 4S דרך החנות המקוונת יזכה ל-10% הנחה עליו. ההנחה באינטרנט הופכת את ה-iPhone 4S בנפח 16GB של סלקום למשתלם ביותר עם מחיר משוער של 3853 ש”ח.

דגם ה-iPhone 4 בנפח 8GB נמכר כרגע באתר החברה עבור 109 שקל לחודש למשך 36 חודשים במחיר כולל של 3924 ש”ח. גם כאן ישנה את הנחת האינטרנט של סלקום שתוריד את מחיר המכשיר ל-3528 ש”ח.

פלאפון

נכון לרגע זה אין לנו מחירים ברשת פלאפון ונעדכן ברגע שנשים עליהם את ידינו, אך זו צפויה להשיק את ה-iPhone 4S בדגם 16GB ו-32GB במחיר הדומה לזה שהיה לאייפון 4.

דגם ה-iPhone 4 בנפח 8GB נמכר כרגע באתר החברה עבור 119 שקל לחודש למשך 36 חודשים במחיר כולל של 4316 ש”ח. עם זאת, ההחזר הטוב ביותר נמצא דווקא כאן, של 95 שקל לחודש למדברים מעל 250 דקות. פלאפון נוהגת לרוב להיות בעלת ההחזרים האגרסיביים ביותר.

העולם הפתוח

השקת האייפון החדש בארץ יותר מאי-פעם תושפע מחוק ניתוק הזיקה שתופס תאוצה, אך האם בצדק? זה לא סוד שעל רקע מחאות הצדק החברתי, לרבים מאיתנו אין את האפשרות להוציא מהכיס במכה אחת 4000-5000 ש”ח, לכן יכול להיות שהמחירים בשוק הפתוח עדיין לא מספיק מפתים.

המחירים הזולים ביותר שמצענו בשוק הפתוח לדגמי ה-SIM Free על פי אתר השוואת המחירים זאפ:

  • iPhone 4S בנפח 16GB – מחיר זול ביותר: 3626 ש”ח
  • iPhone 4S בנפח 32GB – מחיר זול ביותר: 4389 ש”ח
  • iPhone 4S בנפח 64GB – מחיר זול ביותר: 4965 ש”ח

כפי שאתם יכולים לראות ההפרש הממוצע עבור כל דגם עומד על כ-500 ש”ח, אך תנאי התשלום אצל החנויות הפרטיות לא תמיד נוחים. אצל חברות הסלולר ניתן לקבל זיכויים טובים ולעיתים מפתים ביותר. פריסת התשלומים נוחה מאוד ומונעת מאיתנו להוציא אלפי שקלים בבת אחת. לכן אנו מעריכים שרק עוד כחודשיים-שלושה ההפרש יהיה מספיק מפתה. כמובן שתמיד נחמדה הרגשת החופש וחוסר המחוייבות לגוף גדול.

ישנה אפשרות נוספת, אך פחות נגישה לרובנו – הזמנת המכשיר מחו”ל ויבוא שלו באופן עצמאי או דרך מכרים. המחירים בארה”ב כמעט חצי מבארץ בממוצע לפי שער הדולר הנוכחי. אם אתם בניו-יורק ומעוניינים באייפון 4S אולי שווה שתאספו אחד לפני החזרה ארצה.

למרות כל האפשרויות, אנחנו מציעים לכם להמתין מעט עם הרכישה או לפחות לראות אילו הצעות יהיו לאחר השקת המכשיר אצל המפעילות בארץ בשישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים