סרט האקשן “לוחמת” מציג את סיפורן של הלוחמות שהיוו השראה לווקנדה

מתוך “לוחמת” (באדיבות א.ד. מטלון ופורום פילם)

אנו רגילים לראות את זוכת האוסקר ויולה דיוויס (“העזרה”, “המדריך לרוצח”) מגלמת נשים חזקות, אך אפילו כשהשתתפה בסרטי אקשן כמו “יחידת המתאבדים” היא תמיד ניהלה את הדברים מאחורי הקלעים ולא בשדה הקרב. כעת, דיוויס מגיעה להוכיח לנו שגם היא מסוגלת להיות קרבית בסרט החדש “לוחמת” (The Woman King).

“לוחמת” הוא סיפורה המדהים של אגוג’י – יחידה של נשים לוחמות אשר הגנו על הממלכה האפריקאית דהומיי במאה ה-19 באמצעות כישורים ואומץ שלא נראו כמותם. בהשראת אירועים אמיתיים, הסרט עוקב אחר המסע האפי והמרגש של הגנרלית נאניסקה (דיוויס), בעודה מאמנת דור חדש של לוחמות ומכינה אותן לקרב נגד אויב הנחוש להשמיד את אורח חייהם.

הסרט מבוסס כאמור על המליציה הנשית האמיתית שפעלה באפריקה והיוותה בין השאר גם השראה ליחידת שומרות הראש של ווקנדה בסרט “הפנתר השחור”.

הטריילר בהחלט עושה שימוש בסגנון הטריילרים של סרטי גיבורי העל ומציג לנו סיפור על כוחות רשע שמתקרבים ומאיימים על הממלכה. אך לממלכה יש נשק סודי שאף אחד לא מוכן אליו – הגנרלית והלוחמות שלה.

מתוך
מתוך “לוחמת” (באדיבות א.ד. מטלון ופורום פילם)

במהלך הסרט תצטרך הגנרלית להגן על הממלכה האפריקאית מפולשים לבנים אשר שואפים להשתלט עליה ולעקור את תושביה מבתיהם.

דיוויס, שגם הפיקה את הסרט, שאפה לספר את הסיפור המורכב של הנשים הלוחמות, אשר הוצגו בעבר במדיה בצורה יותר חד מימדית, כנשים לוחמות ותו לא. ב”לוחמת” דיוויס זיהתה כי הנשים אינן רק תפקידן אלא בני אדם עם אהבות, טרגדיות, שמחה ואכזריות.

הסרט מגיע מאת הבמאית ג’ינה פרינס בית’ווד (“משמר האלמוות”) והתסריטאית דנה סטיבנס (“אבהות”, “עיר של מלאכים”). אל דיוויס מצטרפים ג’ון בויגה (“מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקיווקר”), לשאנה לינץ’ (“לא זמן למות”) והירו פיינס טיפין (“אחרי ש…”).

“לוחמת” יינחת בבתי הקולנוע בישראל ב-27 באוקטובר, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים