סרט ההמשך של “חולית” מתחיל את צילומיו באירופה ובמזרח התיכון

מתוך הסרט מתוך הסרט “חולית” (באדיבות טוליפ)

להיט המדע הבדיוני “חולית” (Dune) של הבמאי דניס וילנב הופק מראש כסרט בעל שני חלקים, וההצלחה המטאורית של החלק הראשון הובילה להכרזה על סרט ההמשך שבוע אחד בלבד לאחר יציאתו לאקרנים באוקטובר של השנה שעברה.

כעת באולפני האחים וורנר מודיעים כי ההפקה של סרט ההמשך “חולית: חלק 2” החלה רשמית, והצילומים ייערכו בבודפשט, אבו דאבי, ירדן ואיטליה.

החלק השני ימשיך לחקור את מסעו המיתולוגי של פול אטראידיס (בכיכובו של טימות’י שאלאמה) כאשר הוא מתאחד עם צ’אני (זנדאיה) משבט הדררים ואוכלוסיית הפרמן, תושבי כוכב אראקיס.

יחד, הם יוצאים למסע נקמה כנגד אלו שהשמידו את משפחתו של פול. בדרך, פול יאלץ לבחור בין אהבת חייו לגורל היקום, כאשר עליו גם למנוע עתיד נוראי שרק הוא מסוגל לחזות.

זנדיאה מתוך
זנדיאה מתוך “חולית” (תמונה: Warner Bors)

על פי וילנב, התסריט של “חולית: חלק 2” כבר הושלם והוא רושם התרגשות מיוחדת, שכן זוהי הפעם הראשונה בה הבמאי חוזר לצלם סרט בעולם שכבר יצר. כעת בחלק השני, בניית העולם הקולנועי כבר נעשתה והוא יוכל לחקור לעומק את הפרטים הקטנים יותר שמרכיבים את היקום המסובך ומלא התלאות שיצר הסופר פרנק הרברט.

מלבד שאלאמה וזנדאיה, צפויים לחזור לסרט ההמשך גם רבקה פרגסון, חאווייר ברדם, ג’וש ברולין, סטלן סקארסגארד, דייב בטיסטה, שרלוט רמפלינג וסטיבן מקינלי-הנדרסון. בנוסף, הסרט החדש יוסיף דמויות חדשות מאת שחקנים לא פחות גדולים. אל ההמשכון יצטרפו כריסטופר ווקן (“ניתוק”), פלורנס פיו (“האלמנה השחורה”), ליה סיידו (“לא זמן למות”) וכוכב “אלביס”, אוסטין באטלר.

“חולית: חלק 1″ היה אחד הלהיטים הגדולים בקולנוע בתקופה חלשה של סגירת אולמות בזמן מגיפת הקורונה. הסרט הצליח לגרוף 401.8 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם, והוא יצא בו זמנית גם לצפייה ישירה בפלטפורמת HBO מקס בארה”ב.

מלבד ההצלחה הקופתית, הסרט גרף גם עשר מועמדיות לאוסקר, בקטגוריות טכניות כמו פסקול, עריכה, עיצוב ואפקטים, וכן בקטגוריות הראשיות של תסריט ו”הסרט הטוב ביותר”. מתוך אלו זכה הסרט בשישה פסלונים, בקטגוריות הטכניות בלבד.

הסרט “חולית: חלק 2” צפוי לצאת לבתי הקולנוע בעולם ב-17 בנובמבר, 2023.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים