ניידי ה-MacBook Pro עם מעבדי M2 Pro ו-M2 Max עשויים להגיע עוד השנה

ניידי ה-MacBook Pro 14/16 החדשים (מקור אפל)

אפל (Apple) ממשיכה לרענן את סדרות המחשבים שלה וצפויה להשיק בקרוב את הדור הבא של ניידי ה-MacBook Pro 14/16 העוצמתיים שיתבססו על שבבי ה-Apple M2 Pro ו-Apple M2 Max, הדור השני של שבבי ה-Apple Silicon.

לפי כתב אתר בלומברג מארק גורמן (Mark Gurman), הניידים צפויים להגיע לשוק ברבעון האחרון של 2022 לכל המקודם ועד הרבעון השני של 2023 לכל המאוחר, עם דגש על ביצועים גרפיים משופרים.

שנת 2022 מסמנת את הגעת הדור השני של מחשבי אפל המבוססים על משפחת שבבי ה-Apple M2, כאשר בנוסף לצמד ניידי ה-MacBook Air ו-MacBook Pro 13 החדשים, החברה צפויה להציג מחשבי מק וניידי מקבוק נוספים בהמשך, בהם צמד ניידי MacBook Pro 14/16 חדשים שיחליפו את דגמי 2021 ויגיעו בעיצוב הדומה לזה של הדור הקודם, עם מסכי Liquid Retina XDR בגודל 14.2 ו-16.2 אינץ’, בהתאמה.

נייד ה-MacBook Pro 16 (מקור אפל)

השינוי הגדול בדגמים החדשים יתמקד בשבבי ה-M2 Pro ו-M2 Max הבאים של אפל, גרסאות חזקות יותר של שבב ה-Apple M2 שיחליפו את שבבי ה-M1 Pro ו-M1 Max מהדור הקודם, כאשר לפי הדיווח הנוכחי הגרסאות החדשות ישימו דגש גדול יותר על שיפור הביצועים הגרפיים לעומת הדור הקודם, זאת בנוסף לשיפור ביצועי המעבד אותם ניתן לראות כבר היום ב-M2.

לאור בעיות בשרשרת האספקה העולמית, הצפי הנוכחי להשקת צמד ניידי ה-MacBook Pro הבאים של אפל מגיע בטווח רחב למדי של החל מסתיו 2022 (ספטמבר-נובמבר) לכל המוקדם ועד אביב 2023 (מרץ-יוני) לכל המאוחר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים