ארנק ה-Google Wallet מגיע לישראל ומחליף את Google Pay

ארנק ה-Google Wallet (מקור גוגל)

תגידו שלום לאפליקציית ה-Google Pay ותכירו את Google Wallet, אפליקציית הארנק הדיגיטלית החדשה של גוגל (Google) שהוצגה בכנס ה-Google I/O 2022 מוקדם יותר השנה ומגיעה עכשיו למשתמשים ברחבי העולם ובישראל.

בעוד ששירות התשלומים Google Pay נותר ללא שינוי, האפליקציה החדשה מוסיפה אפשרות לשמירה של מגוון כרטיסים דיגיטליים בתוכה, דוגמת כרטיסי טיסה, מועדוני לקוחות, ועוד.

מה מציעה Google Wallet?

אפליקציית ה-Google Wallet הושקה במקור אי שם ב-2011, ולאחר לא מעט שינויים הפכה ב-2018 לשירות ואפליקציית התשלומים Google Pay.

השירות הגיע לארץ בסוף 2021 וסיפק דרך נוספת למשתמשים במכשירים מבוססי אנדרואיד לבצע תשלומים ללא מגע באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם. עם זאת, במהלך אירוע ה-Google I/O 2022 שנערך השנה הכריזה גוגל על חזרתו של ארנק ה-Google Wallet שיחליף את Google Pay.

הגרסה החדשה והמעודכנת של Google Wallet מגיעה ל-39 מדינות חדשות, בהן ישראל, והיא נועדה להחליף את ה”ארנק” הרגיל של המשתמשים ולאפשר להם לנהל את כל הכרטיסים הדיגיטליים שלהם באפליקציה, עם אפשרות להוספת מגוון רחב של כרטיסים בהם כרטיסי טיסה, כרטיסים לאירועים, תחבורה ציבורית, מועדוני לקוחות ועוד.

ניתן להוריד/לעדכן את אפליקציית ה-Google Pay לגרסת ה-Google Wallet החדשה דרך חנות ה-Google Play.

ארנק ה-Google Wallet החדש
ארנק ה-Google Wallet החדש

להוסיף כל כרטיס שרוצים ל-Google Wallet

בזמן שגוגל מבטיחה תמיכה בהוספה של “כל הכרטיסים הדיגיטליים” ל-Google Wallet, תמיכה זו תלויה גם בשירותים השונים שתומכים באפשרות ההוספה של הכרטיסים לארנק בצורה מובנית, אך קיימים לא מעט שירותים שעדיין לא תומכים באפשרות או תומכים בשמירה של כרטיסים למכשירי אפל עם קבצי PKPASS.

עד שהחברות יעדכנו את התמיכה שלהן בארנק הגוגל המעודכן, ניתן לעקוף את הבעיה באמצעות אפליקציות צד ג’ דוגמת ה-Pass2Pay (הורדה) המאפשרת להפוך קבצי PKPASS, PDF, תמונות ועוד לכרטיסים דיגיטליים התואמים לארנק ה-Google Wallet, דבר פשוט למדי הדורש כמה צעדים ומאפשר לערוך בדרך חלקים מפרטי הכרטיס גם באופן ידני במידה ותרצו בכך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים