הוכרזו: Soundcore Space Q45/A40 – אוזניות HiFi מסננות רעשים

אוזניות ה-Space Q45 ו-Space A40 החדשות של Soundcore (מקור Soundcore) אוזניות ה-Space Q45 ו-Space A40 החדשות של Soundcore (מקור Soundcore)

אנקר (Anker) הכריזה על Space, סדרת אוזניות ה-HiFi האלחוטיות החדשות שלה, המציעה סינון רעשים וכוללת את אוזניות ה-TWS האלחוטיות Space A40, המציעות עד 50 שעות שימוש, ואת אוזניות הקשת האלחוטיות Space Q45, שיציעו עד 65 שעות שימוש.

שני הדגמים מבטיחים איכות אודיו גבוהה עם עמידה בתקן ה-Hi-Res Wireless ושימוש בטכנולוגיית ה-LDAC.

אוזניות Anker Soundcore Space Q45

סדרת ה-Space החדשה של Soundcore מחליפה למעשה את סדרת ה-Life הקודמת של החברה, כאשר אוזניות ה-Space Q45 החדשות מחליפות את דגם ה-Life Q35 הפופולרי.

הן מגיעות עם דרייברי 40 מ”מ וסינון רעשים אדפטיבי (Adaptive ANC) משודרג עם 3 רמות שונות במערכת סינון הרעשים והפיכת 98% מהרעשים הסובבים את המשתמשים לרועשים פחות לפי דברי החברה.

האוזניות מגיעות עם קישוריות Bluetooth 5.3 עדכנית ועומדות בתקני האודיו Hi-Res וגם Hi-Res Wireless האלחוטית, יחד עם תמיכה בקודק ה-LDAC להעברת אודיו באיכות גבוהה בצורה אלחוטית.

מבחינת חיי הסוללה שלהן, אוזניות ה-Q45 יציעו עד 65 שעות שימוש ללא סינון רעשים פעיל או 50 שעות עם סינון רעשים פעיל, כאשר הן יתמכו בטעינה מהירה המספקת 4 שעות שימוש בטעינה של 5 דקות בלבד.

אוזניות ה-Space Q45 החדשות של Soundcore (מקור Soundcore)
אוזניות ה-Space Q45 החדשות של Soundcore (מקור Soundcore)

אוזניות Anker Soundcore Space A40

בעבור מי שמעדיף אוזניות קטנות יותר, אנקר מציעה את אוזניות ה-TWS מסננות הרעשים Space A40, המגיעות בדגם החדש עם דרייברים יעודיים של החברה, עם דיאפרגמה כפולה להפקת איכות אודיו משופרת, כאשר גם כאן ניתן למצוא סינון והפחתה של עד 98% מרעשי הסביבה ותמיכה בחיבור למספר מכשירים בו זמנית (Multipoint).

האוזניות מגיעות עם קישוריות Bluetooth 5.2 עם עמידה בתקן ה-Hi-Res Wireless ותמיכה בקודק ה-LDAC האיכותי ומשלבות בנוסף את טכנולוגיית ה-HearID של החברה, להתאמת איכות הסאונד בצורה טובה יותר עם אפשרות ליצירת פרופיל אקוולייזר אישי.

מבחינת זמן הסוללה שלהן, אוזניות ה-A40 יציעו עד 10 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 50 שעות שימוש במשולב עם מארז הטעינה והנשיאה שלהן, כאשר הן יתמכו בטעינה מהירה המספקת 4 שעות שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד וטעינה אלחוטית.

 

סדרת אוזניות ה-Space החדשה של Soundcore זמינה למכירה במחיר של 150 ו-100 דולר (כ~490 ו~327 ש”ח) לדגמי ה-Space Q45 ו-Space A40 בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים