טודום 2022: מיטב ההכרזות והטריילרים מהאירוע של נטפליקס

כפתור נטפליקס בשלט צילום ועיבוד: רונן מנדזיצקי

נטפליקס ערכה אמש (שבת) בפעם השלישית את אירוע ההכרזות השנתי שלה, “טודום”, על שם הצליל שמתנגן בלוגו החברה. בין השאר זכינו לראות הצצה ראשונה לסרט האקשן החדש של גל גדות, קליפ מסרט ההמשך של “רצח כתוב היטב”, וטיזרים לעונה הבאה של “לופן”, סרט ההמשך של “טיילר רייק: חילוץ” ועוד.

איגדנו כאן עבורם את מיטב ההכרזות מהאירוע:

גל גדות משיקה גיבורת אקשן חדשה

סרטה הבא של גל גדות, “Heart of Stone” עדיין לא קרוב מספיק בשביל להשיק טריילר ראשון, אך הכוכבת סיפקה הצצה חטופה למאחורי הקלעים של הסרט.

מותחן הריגול אמור להיות התשובה של גדות לג’יימס בונד או “משימה בלתי אפשרית”, ויצטרפו אליה השחקנים ג’יימי דורנן (“חמישים גוונים של אפור”) ועאליה בהאט (“RRR”).

אנולה הולמס 2

מילי בובי בראון חוזרת בסרט המשך לקומדיית האקשן על אחותו הצעירה של שרלוק הולמס. הפעם אנולה תיקלע לתעלומה היסטורית שהפענוח שלה מחייב מעורבות של שני הולמסים.

הסרט יעלה לנטפליקס ב-4 בנובמבר.

טריילר נוסף לעונה הרביעית של “מניפסט”

עונת הסיום של סדרת הלהיט שרכשה נטפליקס מרשת NBC תגיע בשני חלקים בני עשרה פרקים כל אחד. הטריילר החדש מבטיח עונה מלאה בקונספירציות וגילויים חדשים על מה שקרה בטיסה 828.

החלק הראשון של העונה יגיע לנטפליקס ב-4 בנובמבר.

הצצה בלעדית ל”טיילר רייק: חילוץ 2″

להיט האקשן “טיילר רייק: חילוץ” נותר אחד הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס אי פעם, ולא מפתיע שהוא מקבל סרט המשך. כריס המסוורת’ והבמאי סם הרגרייב מציגים לנו הצצה לפעלולים המושקעים שנראה בסרט החדש.

אחרי ששרד בקושי את אירועי הסרט הראשון, ריק חוזר לפעול כרוצח שכיר ביחידה אוסטרלית סודית שיוצא למשימה קטלנית נוספת: והפעם עליו לחלץ משפחה שנכלאה על ידי מאפיונר גיאורגי אכזרי.

הסרט צפוי לעלות לנטפליקס במהלך 2023.

טריילר לסדרת המתח “הצופה”

סדרה מוגבלת חדשה מבית היוצר של ראיין מרפי. משפחת בראנוק עוברת לבית חלומותיה, שהופך עד מהרה לגיהינום עלי אדמות. מכתבים מצמררים מאדם שקורא לעצמו “הצופה” הם רק ההתחלה, ואט אט מתחילים להיחשף הסודות האפלים של השכונה.

בהשראת סיפור אמיתי על בית “הצופה” הידוע לשמצה בניו ג’רזי. עם: נעמי ווטס (“מלהולנד דרייב”) ובובי קנבלה (“אימפריית הפשע”).

הסדרה תעלה לנטפליקס ב-13 באוקטובר.

https://www.youtube.com/watch?v=6G74Iw7sDgo

“ויקינגים: ולהאלה” חוזרת בעונה חדשה

הוויקינגים הגיבורים – ליף אריקסון (סם קורלט), פריידיס אריקסדוטר (פרידה גוסטבסון) והראלד סיגורדסון (ליאו סאטר) – עושים מהלך נואש אחרון נגד אולף ולוחמיו בהצצה ראשונית בלעדית לעונה 2 של “ויקינגים: ולהאלה”.

העונה החדשה תעלה במהלך 2023.

ג’ניפר לופז כמתנקשת קטלנית

טיזר ראשון לסרט המתח החדש “The Mother”, בו מגלמת ג’ניפר לופז מתנקשת היוצאת ממחבואה כדי להגן על הבת שמסרה שנים קודם לכן, ונאלצת לנוס על נפשה מאימתם של גברים מסוכנים.

אל נעלי הנבל נכנס השחקן ג’וזף פיינס, שכבר הוכיח כגבר מאיים במיוחד ב”סיפורה של שפחה”. עוד מככב: גאל גרסיה ברנל (“תחנה 11”).

הסרט יגיע לנטפליקס במאי, 2023.

“ברידג’רטון” מקבלת סדרת ספין אוף

נטפליקס מרחיבה את עולם סדרת הלהיט “ברידג’רטון” ומציגה ספין אוף חדש מבית היוצר של שונדה ריימס. הסדרה החדשה , “Queen Charlotte: A Bridgerton Story” תחזור עוד יותר אחורה בזמן, ותעקוב אחר סיפור האהבה שהתחיל את הכל, בין שרלוט הצעירה והמלך ג’ורג’.

הסדרה צפויה לעלות במהלך 2023, כמו גם העונה השלישית של סדרת האם.

“לופן”: חלק 3″ מקבלת טיזר ראשון

סדרת המתח הצרפתית בכיכובו של עומאר סי חוזרת בחלקה השלישי. הפעם אסאן יורד למחתרת ונאלץ להשלים עם המרחק מאשתו ומבנו.

כשאינו יכול לשאת עוד את הסבל שנגרם להם בגללו, הוא מחליט לחזור לפריז ולהציע להם הצעה הזויה – לעזוב את צרפת ולפתוח דף חדש במקום אחר. אבל רוחות העבר רודפות אותו ושִׁיבָה בלתי צפויה משבשת את תוכניותיו.

קליפ בלעדי מתוך “רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית”

הבמאי ריאן ג’ונסון מזמין אותנו להצצה לסצינה מתוך הסרט החדש, בו מקבלים כוכבי הסרט הזמנה מסתורית בצורת חידה מורכבת. מי שמצליח לפתור את החידה חושף את ההזמנה לשיט בסגנון תעלומת רצח.

הסרט צפוי להגיע לנטפליקס בדצמבר.

“בשבילי אתם מתים” חוזרת לעונת סיום

יותר משנתיים חלפו מאז העונה הקודמת של “בשבילי אתם מתים” (Dead to Me), ורובנו כבר הספקנו לשכוח מה לעזאזל קרה שם בפעם הקודמת.

הטריילר החדש מבטיח עונת סיום מותחת ומצחיקה במיוחד לקומדיה האפלה, בכיכובן של כריסטינה אפלגייט ולינדה קרדליני.

העונה האחרונה תעלה לנטפליקס ב-17 בנובמבר.

קליפ חדש מתוך “ונסדיי”

ג’נה אורטגה נכנסת לנעליה של הילדה ונסדיי לבית משפחת אדמס. בקליפ חדש, היא מוצאת את הדודן “הדבר”, שמתחבא במיטתה. הילדה מגלה כי היד הקטועה נשלחה לרגל אחר ונסדיי בפנימייה החדשה.

העונה הראשונה של “ונסדיי” תעלה לנטפליקס ב-23 בנובמבר.

“את” – עונה 4 תגיע בשני חלקים

העונה החדשה תסמן התחלה חדשה עבור ג’ו, אשר התחיל חיים חדשים בלונדון. בעזרת הידע הספרותי שלו, ג’ו בונה זהות חדשה של פרופסור בשם ג’ונתן מור, בתקווה להשתלב באיזור החדש. העונה הרביעית תתפצל לשני חלקים, אך בהפרש קצר במיוחד ביניהם.

החלק הראשון יעלה ב-10 בפברואר, 2023 והחלק השני יעלה ב-10 במרץ, 2023.

“אמת או חובה” חוזרת בעונה אחרונה

דייבי נכנסת לשנתה האחרונה בתיכון, ונראה כי חיי האהבה שלה רק הולכים ומסתבכים. הקליפ החדש אינו מציג קטעים מתוך העונה החדשה, אלא נותן לשחקנים לספר לנו הרבה יותר ממה שהם אמורים לספר לנו על מה שמצפה לנו בעונת הסיום.

למי שנבהל, על אף שסיים את לימודיו בעונה הקודמת, פקסטון לחלוטין יחזור גם לעונה הבאה.

פספוסים מתוך “דברים מוזרים” ו”אקדמיית המטרייה”

לסיום, נפטליקס חולקת איתנו וידאו פספוסים מתוך העונה הרביעית של “דברים מוזרים” והעונה השלישית של “אקדמיית המטרייה”. הנאה צרופה לכל מי שרוצה לראות את השד וקנה מחייך ומצחקק כשהוא עדיין בתוך התלבושת והאיפור המאיימים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים