הוכרז: Pixel Tablet – הטאבלט החדש של גוגל הוא גם מסך חכם

טאבלט Pixel Tablet (מקור גוגל) טאבלט Pixel Tablet (מקור גוגל)

גוגל (Google) הציגה במהלך אירוע ה-Made by Google 2022 שנערך אמש אמש (ה’, 6.10) את ה-Pixel Tablet, הטאבלט הראשון של החברה מסדרת הפיקסל שהשקתו הרשמית צפויה להגיע במהלך 2023.

נכון להיום אנו יודעים כי הטאבלט יגיע עם שבב ה-Tensor G2 העדכני של החברה, בדומה למכשירי הדגל בסדרת הפיקסל 7 החדשה, ויוכל לשמש למעשה כמסך חכם באמצעות מעמד טעינה יעודי הכולל רמקול מובנה.

לצד צמד מכשירי ה-Pixel 7, Pixel 7 Pro ושעון ה-Pixel Watch, גוגל סיפקה הצצה ראשונה לטאבלט ה-Pixel Tablet אותו היא מתכננת להשיק ב-2023. הטאבלט יגיע כדגם הראשון של החברה מסדרת הפיקסל, אך למעשה כבר הספקנו לראות בעבר טאבלטים נוספים שהגיעו מסדרת ה-Nexus, בה היה ניתן למצוא את דגמי ה-Nexus 7 ו-Nexus 10.

בזמן שגוגל לא חשפה את מלוא המפרט הטכני של ה-Pixel Tablet, ידוע כי הטאבלט ישתמש בשבב ה-Tensor G2, בדומה לצמד מכשירי ה-Pixel 7 החדשים של החברה, ויריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת ה-L המיועדת במיוחד למכשירים בעלי מסך גדול.

טאבלט Pixel Tablet עם מעמד הטעינה/רמקול (מקור גוגל)
טאבלט Pixel Tablet עם מעמד הטעינה/רמקול (מקור גוגל)

הפיצ’ר המרכזי בטאבלט החדש לא יהיה הטאבלט עצמו, אלא “מעמד הטעינה עם הרמקול המובנה” (charging Speaker Dock) שיהיה ניתן להוסיף ל-Pixel Tablet, תוסף שיהפוך אותו למעשה למסך חכם, בדומה לסדרת מכשירי ה-Nest הקיימת של גוגל, כשהוא יוכל לבצע פעולות רבות באמצעות העוזרת הקולית Google Assistant.

גוגל צפויה להשיק את טאבלט ה-Pixel Tablet במהלך השנה הבאה (2023) וסביר להניח כי עד ההשקה הרשמית נזכה לראות פרטי מידע נוספים על הטאבלט החדש של החברה.

טאבלט ה-Pixel Tablet החדש של גוגל הוא מציג קונספט מעניין לשוק הטאבלטים, כזה שנועד למזג בין המסכים החכמים השונים אותם אפשר למצוא כיום בשוק, בהם מוצרי ה-Nest של גוגל וטאבלטי האנדרואיד.

לפי החברה, מרבית המשתמשים מבצעים בפועל שימוש מינימלי בטאבלט שלהם במהלך היום יום, דבר אותו היא מעוניינת לשנות באמצעות הפיכתו גם למסך חכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים