אינסטגרם מוסיפה 3 פיצ’רים חדשים: מצב שקט, ניהול המלצות והתראות להורים

לוגו אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) ממשיכה לשפר את חווית השימוש ברשת החברתית הפופולרית עם 3 פיצ’רים חדשים, בהם “מצב שקט” שנועד לסייע לריכוז על ידי השתקת התראות, אפשרויות ניהול חדשות בתכנים המומלצים והתראות חדשות להורים עם ילדים שיש להם חשבון אינסטגרם.

שלושת הפיצ’רים החדשים של אינסטגרם נועדו לשפר את חווית השימוש של משתמשי הרשת ולספק “ראש שקט” יותר בעבור הורים לילדים הנמצאים באינסטגרם, כאשר הם מצטרפים לאוסף ההולך וגדל של שינויים ושדרוגים לרשת החברתית הפופולרית.

מה חדש באינסטגרם?

הפיצ’רים החדשים כוללים:

  • “מצב שקט” (Quiet Mode) – מצב חדש שנועד לעזור למשתמשים להגביר את יכולת הריכוז על ידי השתקה של התראות שונות המגיעות מאינסטגרם ומענה אוטומטי להודעות ישירות (DM), כאשר משתמשים אחרים יוכלו גם לראות כי הופעל מצב שקט.
  • כלים חדשים לשליטה בהמלצות תוכן – אוסף כלים חדש שמאפשר למשתמשים להוריד את כמות התוכן שהם אינם מעוניינים לראות באינסטגרם עם אפשרות לבחור מספר תכנים במקביל ב-Explore, דבר שיוריד את כמות ההמלצות על תכנים דומים. בנוסף, כלי “הסתרת המילים” מתרחב ויהיה זמין בכל בתכנים נוספים שיסוננו על מנת להימנע מביטויים מסויימים.
  • התראת הורים על שינוי הגדרות – אינסטגרם הוסיפה במהלך 2022 כלי לסינון תכנים בעבור בני נוער עם הגדרה אוטומטית להסרה של תכנים שאינם מתאימים לגילאים של משתמשים מסוימים. עכשיו, במידה והמשתמש ישנה את הגדרות הפרטיות שלו, התראה תתקבל בחשבון של ההורים.
פיצ'ר שליטה מורחבת בהמלצות (מקור אינסטגרם)
פיצ’ר שליטה מורחבת בהמלצות (מקור אינסטגרם)

מבין שלושת הפיצ’רים החדשים, רק פיצ’ר “המצב השקט” איננו זמין נכון לרגע זה בישראל אלא רק ב”מדינות נבחרות”, כאשר עד שהוא יהפוך להיות זמין בארץ משתמשים יוכלו ליהנות מצמד הפיצ’רים הנוסף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים