ג’ניפר לופז מקריבה את חייה בעבור בתה בטריילר למותחן “האימא”

ג’ניפר לופז מתוך “האימא” (באדיבות Doane Gregory/Netflix)

ג’ניפר לופז לוקחת הפסקה משורת הקומדיות הרומנטיות בהן כיכבה לאחרונה ומגיעה לנטפליקס עם מותחן חדש בשם “האימא” (The Mother), אשר מראה בדיוק כמה רחוק יילכו הורים כדי לשמור על ילדיהם.

הסרט עוקב אחר מתנקשת לשעבר אשר עזבה את חייה הקודמים והשאירה את משפחתה מאחור, הכל במטרה להגן על בתה. שנים לאחר מכן, כאשר בת ה-12 נחטפת, האימא חייבת לצאת מן המסתור ומבינה שהפעם כדי להגן על בתה, היא תצטרך לחזור לאותם חיים מסוכנים שזנחה עבורה.

הטריילר מתחיל בבבית החולים, כאשר המתנקשת הידועה רק בשם “האימא” מבקשת לראות את תינוקתה שזה עתה נולדה. במטרה להגן על הילדה, האימא ניסתה לחתום על עסקה עם ה-FBI במהלכה תסגיר שני רוצחים אחרים, אדריאן לוול (ג’וזף פיינס, “סיפורה של שפחה”) והקטור אלווארז (גאל גרסיה ברנאל, “מוצרט בג’ונגל”).

אך העסקה השתבשה, ושבעה סוכנים נהרגו. שני הרוצחים עדיין חופשיים וכעת יבואו לחפש את האימא שהסגירה אותם. הדרך היחידה שלה באמת להגן על בתה כעת היא להיעלם לחלוטין. במשך 12 השנים הבאות, הילדה גדלה במשפחה אומנת, כאשר האימא שומרת על מרחק וחיה בבית מרוחק ביער מושלג.

אך כעת, הרוצחים איתרו את הבת, ומשתמשים בה כדי להוציא את האימא מן המסתור. החיים האכזריים ומלאי האקשן של האם כעת מגיעים גם לבת, שנאלצת לצאת עימה להרפתקת הישרדות שבסופה בתקווה לא יצטרכו לחיות עוד בפחד, ובנפרד.

ג'ניפר לופז מתוך
ג’ניפר לופז מתוך “האימא” (באדיבות Doane Gregory/Netflix)

הסרט מגיע מאת הבמאית ניקי קארו (“מולאן”) והתסריטאים מישה גרין (“ארץ לאבקראפט”), פיטר קרייג (“אהבה בשחקים: מארוויק”) ואנדריאה ברלוף (“היישר מקומפטון”). אל צוות השחקנים מצטרפים עומרי הרדוויק (“צבא המתים”), פול ראקי (“צלילי המטאל”) ופאהים פזלי (“קיל בוק-סון”).

כיאה לשמו, הסרט יגיע בדיוק בזמן לסוף השבוע של יום האם הבינלאומי, ויינחת בנטפליקס ב-12 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים