אסוס: עדכון ICS ל-Transformer Prime יהיה זמין החל מה-12 לינואר

אחת החברות שמוכיחה את עצמה פעם אחר פעם היא אסוס, שהראתה לכולנו שאפשר לעשות מכשירים ברמה גבוהה ועדין לא לגבות עליהם מחיר מופרז. אז אחרי ההצלחה של ה-Transformer הראשון מגיע אלינו בצעדי ענק Transformer Prime שיהיה הראשון להגיע עם מעבד ה-Tegra 3. לכל מי שמתכוון לרכוש את הטאבלט חשוב שידע כי אסוס הודיעה היום באמצעות העמוד שלה בפייסבוק כי היא מתכננת לשחרר ב-12 בינואר עדכון גרסה לכל בעלי מכשיר ה-Transformer Prime לגרסת אנדרואיד 4.0.

למרבה הצער החגיגה לא שלמה מפני שאסוס ציינה שבעדכון המיוחל תהיינה שתי בעיות, האחת עם ה-GPS והשנייה שהמכשיר יהיה עם Bootloader נעול. בכדי ל”תרץ” את הבעיה עם רכיב ה-GPS מודיעה אסוס כי מבחינתה ה-Transformer Prime איננו מכשיר GPS יעודי ומודה כי היא תסיר את האפשרות הזאת מהמפרט הטכני אותו היא מפרסמת. האמת, אף אחד לא משתמש בטאבלט כ-GPS. בנוגע ל-Bootloader הנעול, אסוס מציינת כי כעת נעילתו היא הכרחית במטרה לגשת לתוכן משירות הוידאו במארקט, אך היא מבטיחה כי היא פועלת בימים אלו על כלי שיוכל לאפשר את פתיחת ה-Bootloader לכל מי שחפץ בכך. למי שרוצה להיזכר איך השילוב בין הפריים לקסטה יראה, מוזמן לצפות בסרטון הבא:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים