חדש בטלוויזיה: סדרות וסרטים שמגיעים ל-yes ביוני 2023

לוגו yes

בחודש יוני 2023 יעלו ב-yes הסדרות החדשות “איידול” ו“אהבה ומוות” מבית HBO, והמותחן הבריטי “צדק מאוחר”. בנוסף, יעלו עונות חדשות של “פילדלפיה זורחת”, “משפחת ג’מסטון”, “פריפריה אימפריה” ו“זרה”. שתי סדרות יסיימו את סיפורן החודש עם עונות הסיום של “ננסי דרו” ו“כנופיית המאיה”.

בערוצי הסרטים יעלו הקומדיה הרומנטית “כרטיס לגן עדן” עם ג’ורג’ קלוני וג’וליה רוברטס, סרטי האימה “מחנה מסוכן” ו“אור השטן” וכן שני סרטי פעולה בכיכובו של ברוס ויליס – “עין הצלף – תוכנית פריצה 2” ו-“בלש ניו יורקי: פורעי חוק”.

סדרות yes ביוני 2023

לצייר עם ג’ון / Painting With John, עונה 3 – החל מה-4.6, ימי ראשון ב-yes VOD

איידול / The Idol, עונה 1 – החל מה-5.6, ימי שני ב-yes TV Drama וב-yes VOD

דרמה חדשה מבית HBO, על תעשיית המוסיקה, שיצרו סאם לוינסון (יוצר “אופוריה”) וכוכב הפופ דה וויקנד. הסדרה עוקבת אחרי ג’וסלין (לילי-רוז דפ, ביתם של ג’וני דפ ו-ונסה פראדי) כוכבת פופ צעירה, שעוברת התמוטטות עצבים אשר מובילה לביטול מסע ההופעות שלה.

כדי לחזור שוב לסצנת המוזיקה ולקבל בחזרה את התואר של זמרת הפופ הסקסית ביותר באמריקה היא מפתחת מערכת יחסים מורכבת וסבוכה עם גורו העצמה-עצמית, שמתגלה כמנהיג כת.

ננסי דרו / Nancy Drew, עונה 4 – החל מה-5.6, ב-yes VOD

עונה חדשה ואחרונה לדרמת המתח על פי סדרת הספרים האיקונית.

פילדלפיה זורחת / It’s Always Sunny In Philadelphia, עונה 16 – החל מה-12.6, ב-yes TV Comedy וב-yes VOD

אהבה ומוות / Love & Death, עונה 1 – החל מה-12.6, כל הפרקים ב-yes VOD

דרמת פשע אמיתי בכיכובה של אליזבת אולסן (“וונדהויז’ן”), שכתב דיויד אי. קלי (“שקרים קטנים גדולים”). הסדרה מבוססת על סיפור אמיתי שהתרחש בטקסס בשנת 1980 כשעקרת הבית קנדי מונטגומרי (אולסן) הואשמה ברצח האכזרי של חברתה בטי גור.

הסיפור מתחיל בשנת 1978, כשקנדי, אישה נשואה ואם אוהבת, אינה מסופקת מחייה ונמשכת לאלן גור, גבר נשוי שהכירה בעבר, ושייך כעת לקהילת הכנסייה שלה, שנישואיו גם כן עולים על שרטון כשהוא ואשתו בטי מתקשים להרות את ילדם השני.

כשהרומן בין השניים מתלהט במהירות, הם נבהלים ומחליטים להיפרד, אך בטי תופסת אותם ובעימות בין השתיים, קנדי הורגת את בטי. למרות נסיונותיה להימלט מעונש, קנדי מועמדת לדין על הרצח של בטי גור, במשפט שהופך לתופעה לאומית בגלל העמימות המוסרית של ההרג, ושאלות שהועלו לגבי טראומות ילדות והגנה עצמית.

https://www.youtube.com/watch?v=AvVyz1k2B6M

המירוץ לדראג של רופול: אולסטארס + הכל בחוץ / RuPaul’s Drag Race: All Stars + Untucked, עונה 8 – החל מה-12.6, ב-yes VOD

זרה / Outlander, עונה 7 חלק א’ – החל מה-17.6, ב-yes VOD

משפחת ג’מסטון / The Righteous Gemstones, עונה 3 – החל מה-19.6, ב-yes VOD

צדק מאוחר / Without Sin, עונה 1 – החל מה-20.6, כל הפרקים ב-yes London וב-yes VOD

מותחן בריטי העוקב אחר סטלה טומלינסון, אם מתאבלת שמנסה לחזור לחיים לאחר מות ביתה בת ה-14 מייסי, שלוש שנים קודם לכן, אותה מצאה מתה בביתה כשעל ראשה כיסוי ראש, ומעליה עומדת דמותו המגואלת בדם של צ’ארלס סטון, שמאוחר יותר מורשע ברצח.

מות ביתה היחידה והאהובה יצר אצל סטלה קיטוב חד כשמצד אחד היא שבויה בכאב ובאובדן אך מצד שני נאבקת כל יום להגיע להשלמה. היא הרוסה מאשמה וחרטה על אירועי הערב ההוא, בוחרת לחיות את חייה כנהגת “אובר” בלילות ומתנכרת לבעלה פול שעדיין חיי בביתם.

כשיוצרים איתם קשר מארגון “צדק מאחה”, סטלה ופול מקשיבים יחד לקלטת שהקליט צ’ארלס סטון, שלהבנתם נועדה לכפר על פשעיו ולהתנצל על רצח ביתם, וסטלה מחליטה לבקר את צ’ארלס בכלא, אך דבר לא מכין אותה למה שצ’ארלס מגלה לה בפגישתם.

פריפריה אימפריה, עונה 2 – החל מה-26.6, ימי שני-רביעי ב-yes ישראלי וב-yes VOD

הנשים הכי עוצמתיות ונוצצות בעולם הביוטי של הפריפריה חוזרות לעונה שניה- מפוארת יותר, כנה יותר ונוטפת גלאם. בעקבות הצלחת העונה הראשונה של “פריפריה אימפריה”, הופכות הגיבורות העומדות במרכזה לסלבס, ומודל לחיקוי, גם בפריפריה וגם במרכז.

העונה השנייה מתחילה כשכל אחת מהן נמצאת בנקודת מפנה דרמטית בחייה. בשיא העונה עומד מסע למרוקו שבו יתחברו אוריה, נעמה ואורטל לעבר המפואר של משפחותיהן, ובמפגש מפתיע עם המנשרוביות במרקש הן יחגגו את העושר והגלאם של המקום.

כנופיית המאיה / Mayans M.C, עונה 5 – החל מה-29.6, ב-yes TV Action וב-yes VOD

סרטי yes ביוני 2023

מחנה מסוכן / They/Them (שנת 2022) – יום חמישי, 1.6, ב-yes VOD

סופרנובה / Supernova (שנת 2020) – יום חמישי, 1.6, ב-22:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

דקוטה / Dakota (שנת 2022) – יום שישי, 2.6, ב-17:00 ב-yes Movies Kids וב-yes VOD

שירת הברבור / Swan Song (שנת 2021) – יום שלישי, 6.6, ב-22:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

פוליקר: הילד שבי (שנת 2023) – יום רביעי, 7.6, ב-21:00 ב-yes דוקו וב-yes VOD

עין הצלף – תוכנית פריצה 2 / Fortress: Sniper’s Eye  (שנת 2022) – יום חמישי, 8.6, ב-22:00 ב-yes Movies Action וב-yes VOD

אור השטן / Prey For The Devil (שנת 2022) – יום חמישי, 15.6, ב-yes VOD

חופשה משפחתית / Say Cheese (שנת 2021) – יום חמישי, 15.6, ב-21:30 ב-yes Movies Comedy וב-yes VOD

בלש ניו יורקי: פורעי חוק / Detective Knight: Rogue (שנת 2022) – יום חמישי, 15.6, ב-22:00 ב-yes Movies Action וב-yes VOD

תתקשרי לג’יין / Call Jane (שנת 2022) – יום חמישי, 22.6, ב-21:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

להתעורר על החיים / Stay Awake (שנת 2022) – יום שישי, 23.6, ב-21:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

כרטיס לגן עדן / Ticket to Paradise (שנת 2022) – יום שישי, 23.6, ב-21:30 ב-yes Movies Comedy וב-yes VOD

כלוב המחשבות / Mindcage (שנת 2022) – יום שישי, 23.6, ב-22:00 ב-yes Movies Action וב-yes VOD

הבן / The Son (שנת 2022) – יום שבת, 24.6, ב-21:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

בית אידיאלי / An Ideal Home (שנת 2018) – יום ראשון, 25.6, ב-21:30 ב-yes Movies Comedy וב-yes VOD

חיים במנוסה / Flag Day (שנת 2021) – יום חמישי, 29.6, ב-21:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

הזר / The Stranger (שנת 2022) – יום חמישי, 29.6, ב-22:00 ב-yes Movies Action וב-yes VOD

דלישס / Delicious (שנת 2021) – יום שישי, 30.6, ב-21:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

סרטי VOD בתשלום נוסף

פו הדוב: דם ודבש | Winnie the Pooh: Blood and Honey – החל מ-1/6 – מותחן אימה פרוע ובמרכזו הדמויות מספרי הילדים של א.א מילן. פו וחזרזיר הם כעת רוצחים סדרתיים צמאי דם שיוצאים למרדף רצחני ביער אליו שב כריסטופר רובין המבוגר, שנים לאחר שעזב לקולג’. במאי: רייס פרייק-ווטרפילד.

מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים | Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves – החל מ-15/6 – הרפתקה קורעת ומלאת אקשן בכיכובם של כריס פיין (“וונדר וומן”) ומישל רודריגז (“מהיר ועצבני”). גנב מקסים וחבורת הרפתקנים יוצאים למשימה אפית לשדוד חפץ עתיק אבוד, אך הדברים משתבשים כאשר הם מסתבכים עם האנשים הלא נכונים.

אנטמן והצרעה: קוונטומאניה | Ant-Man and the Wasp: Quantumania – החל מ-15/6 – אקשן, השלישי בסדרה שוברי הקופות מבית MARVEL. אנטמן, ידידתו הצרעה ובני משפחותיהם נקלעים בטעות אל הממלכה הקוונטית, וכעת עליהם להתמודד עם שליט הממלכה – קאנג הכובש. עם:פול ראד, אוונג’לין לילי, מישל פייפר. במאי:פייטון ריד

אווטאר: דרכם של המים | Avatar: The Way of Water – החל מ-20/6 – אקשן, המשך לסרט הרווחי בכל הזמנים מאת ג’יימס קמרון. עשור לאחר אירועי הסרט הקודם, ג’ק סאלי חי בשלווה עם משפחתו בכוכב פנדורה. השקט מופר כשפולש חדש-ישן מגיע לאי כדי להשלים את המלחמה ההיא… עם: סם וורת’ינגטון, זואי סלדניה.

צעקה 6 | Scream 6 – החל מ-22/6 – אימה. החלק ה-6 בסדרה שהפכה לקאלט. כחצי שנה לאחר אירועי הסרט הקודם, מחליטים בני הנוער ששרדו לעזוב את העיירה השסועה ולנסות להתחיל חיים חדשים בניו יורק, אך לרוצח במסכה יש תכניות אחרות… עם: ג’נה אורטגה (“ונסדיי”), קורטני קוקס.

שהאזאם 2: זעם האלים | Shazam! Fury of the Gods – החל מ-26/6 – קומדיית אקשן מבית DC קומיקס, המשך לשובר הקופות מ-2019. הנער בילי, המקבל כוחות על כשהוא אומר “שהאזאם”, חוזר. הפעם יוצא בילי להציל את העולם מפני בנותיו האכזריות של אל יווני עתיק. עם: זאקרי לוי. במאי: דיויד סנדברג


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים