הוכרז: Dyson 360 Vis Nav – שואב אבק רובוטי במחיר שמתקרב ל-6,000 ש”ח

שואב 360 Vis Nav הרובוטי (מקור דייסון) שואב 360 Vis Nav הרובוטי (מקור דייסון)

דייסון (Dyson) הכריזה על ה-Dyson 360 Vis Nav שואב האבק הרובוטי החדש של החברה והראשון מזה שנים המבטיח לספק עוצמת שאיבה הגדולה עד פי 6 מהמתחרים בשוק, כאשר הוא משלב את מנוע ה-Dyson Hyperdymium ומגיע עם תג מחיר גבוה במיוחד בעבור שואבים רובוטיים שעומד על כ~5900 ש”ח

חברת דייסון כבר מזמן איננה “חברת שואבי אבק”, אלא ענקית פתרונות טכנולוגיים שונים בתחום האוויר, החל משואבי האבק האלחוטיים אותם כולנו מכירים דוגמת ה-Dyson V15 ועד סדרת מטהרי האוויר Dyson Purifier ואוזניות מסננות הרעשים והאוויר Dyson Zone, כאשר שואב ה-360 Vis Nav החדש מגיע כדגם הרובוטי הראשון של החברה מזה שנים.

דייסון מנסה להיכנס מחדש לתחום שואבי האבק הרובוטיים, שהפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות, זאת אחרי הניסיון האחרון שלה ב-2016 בדמות שואב ה-Dyson 360 Eye ב-2016.

כפי שהשם שלו רומז, שואב ה-360 Vis Nav החדש יגיע עם מערך חיישנים לניווט ומיפוי של הבית ב-360 מעלות בטכנולוגיית SLAM (ר”ת Simultaneous Localisation and Mapping) יחד עם 26 חיישנים מובנים לזיהוי אבק, הימנעות ממכשולים ועוד.

שואב 360 Vis Nav הרובוטי (מקור דייסון)
שואב 360 Vis Nav הרובוטי (מקור דייסון)

בלב השואב יהיה אפשר למצוא את מנוע ה-Dyson Hyperdymium המסתובב במהירות של 110 אלף סל”ד ליצירת עוצמת שאיבה גבוהה במיוחד, כאשר השואב כולל פילטר HEPA מובנה המבטיח סינון של 99.99% מהחלקיקים בגודל של עד 0.1 מיקרון לפני שאוויר חוזר לחלל החדר.

השואב מגיע בעיצוב הנועד לסייע לו לנקות את פינות החדר בצורה טובה יותר, כאשר על גבו ניתן למצוא מסך LCD להצגת מידע על פעולת השואב. משתמשים יוכלו לשלוט בו באמצעות אפליקציה יעודית, כאשר הוא יציע 4 מצבי שאיבה שונים עם זמן פעולה מקסימלי של עד 50 דקות.

שואב 360 Vis Nav הרובוטי (מקור דייסון)
שואב 360 Vis Nav הרובוטי (מקור דייסון)

שואב ה-360 Vis Nav החדש של דייסון זמין למכירה במחיר של 2399 דולר אוסטרלי (כ~5876 ש”ח), כאשר טרם ידוע מתי השואב יהיה זמין למכירה בארץ ובאיזה מחיר.

השואב החדש של דייסון אולי מגיע במחיר שבו נמכרים שואבים רובוטיים שכבר כוללים כלים ותכונות מתקדמות יותר כמו תחנת ריקון אוטומטית, אפשרות לניקוי רטוב ופיצ’רים נוספים שהתרגלנו לראות בשואבי אבק רובוטיים בשוק בשנים האחרונות, אך בו בזמן הוא מבטיח להיות טוב יותר מכולם בדבר אחד – בעוצמת השאיבה ויכולת הניקוי שלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים