כולם רואים כפול בטריילר הסופי לסרט של “הפלאש”

“הפלאש” (באדיבות Warner Bros. Pictures)

חברת הקומיקס DC בונה הרבה על הסרט החדש “הפלאש” (The Flash) שיגיע לבתי הקולנוע בחודש הבא, ובמאמץ אחרון היא מפרסמת את הטריילר הסופי והשלישי במספר. אם כי גם את הטריילר הקודם שיצא רק לפני חודש כינתה האחרון, כך שאי אפשר לדעת.

מאחר וכבר התרגלנו לשיגועי זמנים ויקומים מסרטי החברה המתחרה כמו “ספיידרמן: אין דרך הביתה” ו“דוקטור סטריינג’ בממדי הטירוף”, הטריילר החדש מנסה פחות להפתיע אותנו עם בלאגן המולטיוורס ומתרכז בלהראות לנו אילו גיבורים ונבלים נזכה לראות שוב.

מלבד שתי הגרסאות של בארי אלן שייגלם עזרא מילר, הטריילר חושף את הופעתם של סופר גירל (סשה קאלי), גנרזל זוד (מייקל שאנון) וסגניתו פאורה אול (אנטייה טראואה) מהסרט “איש הפלדה” וכן שתי גרסאות אהובות של באטמן, בגילומם של בן אפלק ומייקל קיטון.

הטריילר מתחיל כאשר הפלאש מתכונן לריצה אך נעצר על ידי חבורת נערים ונערות המעריצים אותו. לאחר מכן, מגיע בארי לברוס ויין (אפלק) ומספר לו כי הוא מצא דרך לחזור בזמן והציל את אמו, וכן את הוריו של ויין. הרעיון קוסם לברוס, אך הוא גם מודע לכך שהמהלך יכול להוביל לתוצאה הפוכה – ולהרוס הכל.

"הפלאש" (באדיבות Warner Bros. Pictures)
“הפלאש” (באדיבות Warner Bros. Pictures)

בכל זאת, בארי מצליח לחזור אחורה ולפגוש את הוריו שוב. בעבר, הוא פוגש גם את הגרסה התיכוניסטית שלו. מאחר ואנו חוזרים לתקופת הסרט “איש הפלדה”, גנרל זוד מופיע ושתי הגרסאות של הפלאש משתפות פעולה עם קארה, הלא היא סופרגירל, כדי להבטיח את בטיחותם של האנשים שבארי חזר בזמן מלכתחילה כדי להציל.

אל השניים מצטרף גם ברוס ויין נוסף (קיטון), שעוטה שוב את החליפה משנות התשעים המוקדמות, ומעניק לסרט המודרני תחושת נוסלטגיה חמימה. הטריילר מסתיים עם חשיפת הבאטמוביל, שכה חיכינו לראות שוב.

“הפלאש” הוא אחד מהסרטים האחרונים ביקום הקולנועי הנוכחי של די.סי, זו שלפני השתלטותו של הבמאי ג’יימס גאן. בעוד אנו מחכים ליקום של גאן שיאתחל פעם נוספת את סרטי החברה, נותרו עדיין הסרטים הצפויים “בלו ביטל” שיגיע באוגוסט ו“אקווהמן והממלכה האבודה” שיגיע בדצמבר.

אחריהם, יחל יקומו של גאן עם הסרט “סופרמן: מורשת” (Superman: Legacy) שנמצא עדיין בפיתוח ויביא לנו סופרמן חדש שאינו הנרי קאוויל, אך זה עוד טרם לוהק.

“הפלאש” מגיע מאת הבמאי אנדרס מוסקייטי (“זה”), והתסריטאים ג’ובי הרולד (“צבא המתים”) וכריסטינה הודסון (“ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת”). לצוות השחקנים מצטרפים רון ליווינגסטון (“לזמן את הרוע”), מריבל ורדו (“אליטה”), סירשה מוניקה ג’קסון (“נערות דרי”) וקירסי קלמונס (“היפהפיה והיחפן”).

“הפלאש” יינחת בבתי הקולנוע בישראל ב-15 ביוני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים