אינטל מציגה את צמד כרטיסי ה-Intel ARC Pro A60/A60M

כרטיסי ה-Intel Arc Pro A60/A60M (מקור אינטל) כרטיסי ה-Intel Arc Pro A60/A60M (מקור אינטל)

אינטל (Intel) מרחיבה את סדרת כרטיסי ה-Intel ARC Pro הגרפיים לשוק העסקי עם כרטיס ה-Intel ARC Pro A60 המיועד למחשבים נייחים ו-Intel ARC Pro A60M המיועד למחשבים ניידים, כשהשניים מיועדים לשימושים כבדים כמו מידול CAD/CAM וקידודי וידאו AV1.

כרטיסי ה-Intel ARC הגרפיים שהושקו בתחילת 2022 סימנו את הכניסה הרשמית של אינטל לשוק כרטיסי המסך כמתחרה ישירה באנבידיה ו-AMD, כאשר לצד כרטיסי ה-Intel ARC הרגילים המיועדים לשוק הביתי, החברה הציגה גם את סדרת כרטיסי ה-Intel ARC Pro המקצועיים בעבור תחנות עבודה.

עכשיו החברה מרחיבה את סדרת כרטיסי ה-ARC Pro הקיימת שלה עם כרטיס ה-Intel ARC A60, המיועד לתחנות עבודה נייחות ומציע תמיכה בעד 4 תצוגות 4K במקביל. בנוסף, חושפת החברה את כרטיס ה-Intel ARC A60M המיועד לתחנות עבודה ניידות.

שני הכרטיסים מגיעים עם 16 ליבות Xe, פי 2 מהכרטיסים הקיימים בסדרה, לצד 12GB ו-8GB זיכרון GDDR6, בהתאמה.

בדומה לדגמים הקודמים, הכרטיסים תומכים ב-Ray Tracing, פענוח וקידוד קבצי וידאו שונים, בהם AV1, ומגיעים עם אישור ISV לתאימות בעבור תוכנות יעודיות בתחום ההנדסה, ארכיקטורה ועוד, בהן Autodesk על גרסאותיו השונות, SOLIDWORKS, VectorWorks ועוד.

כרטיס Intel Arc Pro A60 (מקור אינטל)
כרטיס Intel Arc Pro A60 (מקור אינטל)

מפרט טכני

Intel Arc Pro A60Intel Arc Pro A60M
ארכיטקטורה Xe HPG Xe HPG
ליבות Xe1616
ביצועי FP32עד 10.04TFLOPSעד 9.42TFLOPS
זיכרון12GB GDDR68GB GDDR6
יציאות וידאות4x DisplayPort 2.0-
צריכה חשמלית130W95W

כרטיסי ה-Intel Arc Pro A60 החדשים של אינטל יהיו זמינים יחד עם תחנות עבודה מיצרנים שונים במהלך השבועות הקרובים, כאשר תחנות עבודה ניידות עם כרטיסי ה-Intel Arc Pro A60M צפויים להגיע לשוק במהלך החודשים הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים