היריבות עם בוסטון עולה הילוך בעונה 2 של “לייקרס: קבוצה מנצחת”

מתוך “לייקרס: קבוצה מנצחת”, עונה 2 (באדיבות Warrick Page/HBO)

אחרי סיומה של “יורשים” (Succession), רשת HBO מתפנה לסדרה השניה בהפקתו של אדם מקיי ומשחררת טריילר לעונה החדשה של “לייקרס: קבוצה מנצחת” (Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty), אשר הגיעה בשנה שעברה לרשימת הסדרות המומלצות שלנו.

הסדרה עוסקת בתחילת הדרך החדשה של קבוצת הלוס אנג’לס לייקרס אחרי רכישתה על ידי ג’רי באס (ג’ון סי. ריילי) ב-1979. העונה הראשונה עסקה בגיוסו של השחקן הצעיר מג’יק ג’ונסון (קווינסי אייזיה) לקבוצה, שמיד התבלט ככוכב ואישיותו הצעירה התנגשה עם חברי הקבוצה, ביניהם קארים עבדול-ג’באר (סולומון היוז).

העונה הקודמת הסתיימה ברגע ניצחונם של הלייקרס באליפות של 1980. העונה השניה תתרחש בין השנים 1980-1984 ותתמקד ביריבות בין מג’יק ג’ונסון ללארי בירד (שון פטריק סמול), כוכב הבוסטון סלטיקס.

הטריילר נפתח עם הבטחה מפוצצצת נוספת מאת באס, שהדבר האהוב עליו הוא להיות אובר-דרמטי. באס מבטיח לנו כי הקבוצה שלו היא לא פחות מעתיד חדש לספורט. עונת המשחקים החדשה נפתחת, והלייקרס מגיעים להגן על הגביע.

פוסטר
באדיבות HBO

ג’ונסון ממשיך להתמכר לאור הזרקורים, אך הוא עומד לקבל תחרות מאת לארי בירד שיעשה הכל כדי להוכיח את עליונותו על המגרש. בעיני הלייקרס, האליפות הקודמת בהחלט מלהיבה, אך היא פחות נחשבת בעיניהם כיוון שמשחק הגמר לא היה נגד בוסטון. הפעם, תנסה הקבוצה לא רק לזכות באליפות אלא גם להביס ולהשפיל את הקבוצה השנואה עליהם.

העונה הראשונה של הסדרה הייתה הצלחה עבור HBO, אך גררה עימה ביקורות מהאנשים בהם היא עוסקת.

מג’יק ג’ונסון, שדמותו עומדת בראש הסדרה, ביקר את חוסר הדיוקים ההיסטוריים שבה, בעוד השחקן האגדי ג’רי ווסט דרש מהיוצרים לחזור בהם מהדרך בו הוא מוצג בסדרה, כאדם גס ועצבני. יוצרי הסדרה ודאי לא הופתעו מהביקורות, שכן הסדרה מראש נכתבה כהומוריסטית וסנסציונית.

אל העונה החדשה יחזרו אדריאן ברודי, ג’ייסון קלארק, גבי הופמן, ג’ייסון סיגל, גיליאן ג’ייקובס ומייקל צ’יקליס.

“לייקרס: קבוצה מנצחת” תעלה בשידור שבועי החל מה-6 באוגוסט, ותשודר ב-HOT, yes וסלקום TV.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים