לכל החלטה יש השלכות בעונה החדשה של “מחזור כישור הזמן”

מתוך “מחזור כישור הזמן”, עונה 2 (באדיבות Jan Thijs/Prime Video)

כמעט שנתיים אחרי סיום העונה הקודמת, דרמת הפנטזיה “מחזור כישור הזמן” (The Wheel of Time) חוזרת לעונה שניה באמזון פריים. בטריילר החדש המכשפות מתפצלות ונאבקות בין צידי האור והחושך.

העונה החדשה צפויה לעבד שניים מ-14 הספרים בסאגה הארוכה של הסופר רוברט ג’ורדן. העונה הקודמת התרכזה בעיקר בספר הראשון בסדרה, “עין העולם” (The Eye of the World) וכעת היוצר רייף ג’ודקינס מתחיל להאץ את הקצב בתקווה לכסות כמה שיותר מהעולם הרחב.

הטריילר החדש מתחיל עם הבנתה של מוריין (רוזמונד פייק) כי הבחירה לשחרר את אדון האופל ולא להביסו תוביל להשלכות הרות גורל. חברות ארגון המתעלות כעת מפוזרות במקומות שונים בעולם, כאשר כוחות חדשים ועתיקים במיוחד רודפים אחריהן.

בעוד מוריין סיפרה לכולם שרנד (יושה סטרדובסקי) מת, גלגולו של הדרקון בעצם נכנס למחבוא וכעת יוצא מהצללים עם ראש מגולח ויכולות חדשים.

מתוך
מתוך “מחזור כישור הזמן”, עונה 2 (באדיבות Jan Thijs/Prime Video)

משהמנהיגה שלהם נותרה חסרת כוחות, החבורה תצטרך למצוא מקור חדש לכוח והשראה בעצמה. ייתכן ויעשו זאת דרך כוחות האור…אך אולי גם דרך כוחות האופל. בינתיים, פרין (מרקוס רתרפורד) יוצא למסע עצמאי כדי לגלות עוד על צד הזאב שלו ונינאב (זואי רובינס) ואגווין (דניאל הני) ממשיכים את אימונם בטאר-ולון.

בטריילר ניתן לראות מעט מהרומן בין מוריין למנהיגת האאס-סדאי, סיואן (סופי אוקונדו) וכן הצצה מהירה לשחקן החדש שייגלם את מאט קוטון, אשר עדיין מחלים מהפגיון המקולל. את בארני האריס שגילם את הדמות בעונה הקודמת יחליף הפעם דונאל פין.

העונה השניה של “מחזור כישור הזמן” תעלה בפריים וידאו של אמזון החל מה-1 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים