באיחור “קל”: וואטסאפ משיקה את פיצ’ר הודעות הוידאו הקצרות

הודעות וידאו מיידיות בוואטסאפ (מקור וואטסאפ) הודעות וידאו מיידיות בוואטסאפ (מקור וואטסאפ)

וואטסאפ (WhatsApp) השיקה רשמית את הפיצ’ר “הודעות וידאו מיידיות” (instant video messages), המאפשר למשתמשים לשלוח ביניהם הודעות וידאו קצרות באורך של עד 60 שניות שיופעלו במסגרת עגולה באפליקציה.

פיצ’ר הודעות הוידאו החדש של וואטסאפ מגיע כפיצ’ר נוסף ל“ערוצי WhatsApp” שקיבלו “השראה” מאפליקציית הטלגרם המתחרה. הפיצ’ר התגלה לראשונה  עוד בתחילת השנה והפך להיות זמין בעבור משתמשי הבטא בחודש הקודם, כאשר הוא מגיע למשתמשי וואטסאפ כ~6 שנים לאחר שהוצג לראשונה בטלגרם.

הפיצ’ר החדש יאפשר למשתמשים לשלוח הודעות וידאו קצרות באורך של עד 60 שניות שיופיעו במסגרת עגולה באפליקציה, משלוח שיתבצע בצורה דומה למשלוח הודעות קוליות כיום עם מעבר פשוט ביניהן בלחיצת כפתור.

כמו ההודעות הרגילות שנשלחות בין אנשים באפליקציה, כך גם הודעות הוידאו יגיעו עם הצפנה מקצה לקצה, כאשר בתור ברירת מחדל יופעלו הסרטונים ללא שמע, את זה יהיה ניתן לאפשר בלחיצה נוספת על הודעת הוידאו.

הודעות וידאו מיידיות בוואטסאפ (מקור וואטסאפ)
הודעות וידאו מיידיות בוואטסאפ (מקור וואטסאפ)

פיצ’ר הודעות הוידאו המיידיות בוואטסאפ יהפוך להיות זמין לשימוש בעבור כלל משתמשי האפליקציה באופן מדורג במהלך השבועות הקרובים.

הודעות הוידאו המיידיות מגיעות לוואטסאפ לאחר שלל תכונות נוספות אותן הוסיפה החברה לאפליקציה בחודש יולי, בין אם כתכונות שהושקו באופן רשמי ובין אם בגרסאות בטא של האפליקציה, שיושקו בשלב מאוחר יותר, וביניהן:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים