אוזניות ה-Beats Studio Pro של אפל נוחתות בישראל

אוזניות ה-Beats Studio Pro (מקור Beats)

אוזניות ה-Beats Studio Pro החדשות של חברת Beats by Dre, הנמצאת כיום בבעלותה של אפל, מגיעות לארץ כחודש לאחר הכרזתן. האוזניות האלחוטיות מגיעות עם דרייברי 40 מ”מ חדשים, סינון רעשים אקטיבי (ANC) משופר וזמן שימוש ארוך של עד 40 שעות.

אוזניות ה-Beats Studio Pro החדשות שהוכרזו בחודש הקודם מצטרפות לאוזניות ה-TWS מדגם +Beats Studio Buds שהוכרזו בחודש מאי והגיעו מוקדם יותר לארץ, כאשר הדגם החדש מחליף את אוזניות ה-Beats Studio 3 הוותיקות של החברה שהוכרזו לפני כשש שנים.

האוזניות החדשות שומרות על שפת העיצוב של דגם ה-Studio הקודם, אך כוללות מספר שיפורים שונים, בהם כריות UltraPlush לנוחות משופרת בשימוש ממושך, כאשר ניתן להשיג אותן בצבעים שחור, חום כהה (Deep Brown), כחול (Navy) ולבן (Sandstone).

האוזניות מגיעות עם דרייברי 40 מ”מ המציעים לדברי החברה שיפור באיכות השמע של עד 80% בהשוואה לדור הקודם, לצד תמיכה בטכנולוגיית השמע המרחבי Spatial Audio ומערכת סינון רעשים משופרת בעלת קצב דגימה גבוה של 48,000 פעמים בשניה, המספקת לדברי החברה סינון רעשים טוב יותר בעד 27% לעומת הדור הקודם.

אוזניות ה-Beats Studio Pro (מקור Beats)
אוזניות ה-Beats Studio Pro (מקור Beats)

אוזניות ה-Studio Pro מגיעות עם תאימות כפולה למכשירי אייפון ואנדרואיד עם תמיכה בחיבור מהיר וברשתות איתור החפצים של שתי החברות, זאת לצד התמיכה בהפעלה קולית של Siri על מכשירי iOS.

מבחינת זמן השימוש שלהן, אוזניות ה-Beats Studio Pro החדשות מציעות עד 40 שעות שימוש ללא סינון רעשים פעיל ועד 24 שעות עם סינון רעשים (ANC) או מצב שקיפות (Transparency) פעיל.

הן תומכות בנוסף בטעינה מהירה המספקת 4 שעות שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

צבעי אוזניות ה-Beats Studio Pro (מקור Beats)
צבעי אוזניות ה-Beats Studio Pro (מקור Beats)

מחיר אוזניות Beats Studio Pro

אוזניות ה-Beats Studio Pro החדשות זמינות למכירה בארץ במחיר של 1099 ש”ח, מחיר הנמוך בכ~200 ש”ח ממחיר המכירה הרשמי בחו”ל העומד על 350 דולר (כ~1301 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים